Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vejde se pod kapotu?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9655
Stránka 1 z 2

Autor:  fert.j [ 16.3.08, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  vejde se pod kapotu?

veslo by se tohle sani i s karburatorama pod kapotu facka?

http://skoda-virt.cz/cz/auta/garde-a-ra ... apid/62249

Autor:  ventYl [ 16.3.08, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

obavam sa, ze nie. Pre favorit existoval iny typ sacich potrubi a karburatory smerovali dozadu. Podobne ako to ma Romanov Zavodak.

Autor:  fert.j [ 16.3.08, 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
obavam sa, ze nie. Pre favorit existoval iny typ sacich potrubi a karburatory smerovali dozadu. Podobne ako to ma Romanov Zavodak.


prave ale to se tam myslim nevejde topeni

Autor:  deekay [ 16.3.08, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
ventYl píše:
obavam sa, ze nie. Pre favorit existoval iny typ sacich potrubi a karburatory smerovali dozadu. Podobne ako to ma Romanov Zavodak.


prave ale to se tam myslim nevejde topeni

presne tak

Autor:  ventYl [ 16.3.08, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
ventYl píše:
obavam sa, ze nie. Pre favorit existoval iny typ sacich potrubi a karburatory smerovali dozadu. Podobne ako to ma Romanov Zavodak.


prave ale to se tam myslim nevejde topeni


to je este v pohode, takto sa ti tam nevojde kapota :))

Autor:  fert.j [ 16.3.08, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

a existujou nejaky sani i s karburatorama na favko aby tam zustalo topeni a veslo se to pod kapotu a bylo to lepsi nez serie

Autor:  deekay [ 16.3.08, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
a existujou nejaky sani i s karburatorama na favko aby tam zustalo topeni a veslo se to pod kapotu a bylo to lepsi nez serie

no teoreticky kompromis by mohol byt jeden dvojity weber alebo solex a dat ho na seriove sanie

Autor:  fert.j [ 16.3.08, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
fert.j píše:
a existujou nejaky sani i s karburatorama na favko aby tam zustalo topeni a veslo se to pod kapotu a bylo to lepsi nez serie

no teoreticky kompromis by mohol byt jeden dvojity weber alebo solex a dat ho na seriove sanie


to tam muzu dat rovnou karbec z tatry

Autor:  Josef.Radocha [ 20.3.08, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
deekay píše:
fert.j píše:
a existujou nejaky sani i s karburatorama na favko aby tam zustalo topeni a veslo se to pod kapotu a bylo to lepsi nez serie

no teoreticky kompromis by mohol byt jeden dvojity weber alebo solex a dat ho na seriove sanie


to tam muzu dat rovnou karbec z tatry
aspoň ti to pojede :D

Autor:  Carlos [ 20.3.08, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

No to by mě zajímalo, když by tam byl karb z Tatry, tak tatra je minimálně 5litr (můj dojem, kdyžtak opravte) no a jsou tam dva karby, tzn. 1karb na 2,5 litru... není to až zbytečný mrhání palivem, při tom o kolik líp to pojede ?
(To jsem filozof co ?) :D

Autor:  fatal [ 20.3.08, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

WIO 46 píše:
No to by mě zajímalo, když by tam byl karb z Tatry, tak tatra je minimálně 5litr (můj dojem, kdyžtak opravte) no a jsou tam dva karby, tzn. 1karb na 2,5 litru... není to až zbytečný mrhání palivem, při tom o kolik líp to pojede ?


Mrhání palivem to být nemusí, záleží kolik směsi si vezme motor a jak namixovaná ta směs bude...

Autor:  Martin 007 [ 20.3.08, 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

WIO 46 píše:
No to by mě zajímalo, když by tam byl karb z Tatry, tak tatra je minimálně 5litr (můj dojem, kdyžtak opravte) no a jsou tam dva karby, tzn. 1karb na 2,5 litru... není to až zbytečný mrhání palivem, při tom o kolik líp to pojede ?
(To jsem filozof co ?) :D


603ka V8 2.5 a 613ka V8 3.5 :P :P :P

Autor:  Carlos [ 20.3.08, 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

No jak teď koukám tak jsem to s tim objemem přehnal. :oops: Tj 1,25l nebo 1,75l na karb, tzn. pokud by byl z tý 2,5 to by asi mohlo bejt o něco lepší, máte někdo zkušenost s tímhle ?

Autor:  Martin 007 [ 20.3.08, 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

WIO 46 píše:
No jak teď koukám tak jsem to s tim objemem přehnal. :oops: Tj 1,25l nebo 1,75l na karb, tzn. pokud by byl z tý 2,5 to by asi mohlo bejt o něco lepší, máte někdo zkušenost s tímhle ?


Jak ti řekne Gemimi..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu :P :P :P

Autor:  Carlos [ 20.3.08, 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
WIO 46 píše:
No jak teď koukám tak jsem to s tim objemem přehnal. :oops: Tj 1,25l nebo 1,75l na karb, tzn. pokud by byl z tý 2,5 to by asi mohlo bejt o něco lepší, máte někdo zkušenost s tímhle ?


Jak ti řekne Gemini..vetší karb a víc paliva v motoru vždy neznamená větší výkon, ale určitě vždy větší spotřebu :P :P :P


No to je právě to, co řešim, že jo. :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/