Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výšková adaptace BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9673
Stránka 1 z 1

Autor:  cyz [ 17.3.08, 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Výšková adaptace BMM

Jakým způsobeZajímalo by mě jak je u Favorita BMM řešená výšková adaptace, případně zda vůbec, vzhledem k tomu že se pokud vím snímá jenom teplota vzduchu....teď jsem byl s mojím Formanem na dovolené na horách, nad 1000m naprosto brutální úbytek výkonu a k 1500m n.m. jsem měl problémy se rozjet a i do menšího kopce jedině na 2ku, což mi připadá že je něco špatně, už kvůli tomu že kdosi se starým Fávem karbec mě předjel jak nic.

Autor:  varok [ 17.3.08, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Já si myslím jestli to nedělá ten snímač vzduchu. Nevím jestli má i fávo váhu vzduchu, ale jestli ano tak to dělá ona. Na horách je jinačí složení vzduchu, proto si řídící jednotka přenastaví režim. Ale jet by to mělo pořád stejně ne? Možná trošku lépe nebo hůře ale určitě ne s takovým rozdílem s jakým popisujete.

Autor:  michalkatka [ 17.3.08, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Já si myslím jestli to nedělá ten snímač vzduchu. Nevím jestli má i fávo váhu vzduchu, ale jestli ano tak to dělá ona. Na horách je jinačí složení vzduchu, proto si řídící jednotka přenastaví režim. Ale jet by to mělo pořád stejně ne? Možná trošku lépe nebo hůře ale určitě ne s takovým rozdílem s jakým popisujete.


BMM nemá snímač váhy, iba teploty a tú reguluje podtlakovým ventilom... najhlavnejšia regulácia BMM je lambáda...

Autor:  ventYl [ 17.3.08, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

No, co som s Cyzom v rovine absolutnej teorie vydumal, je to, ze sa RJ BMM uci a ked je dlho v prostredi, kde sa pri beznom rezime zmes velmi obohacuje (riedsi vzduch pri rovnakom otvoreni klapky sposobi menej vzduchu natlaceneho do piestov a pri beznom nastreku extremne obohatenu zmes) a je nizka teplota vzduchu, tak po par desiatkach km zacne viac otvarat klapku. Ale samozrejme to je len teoria. Prakticky to nie je nicim podlozene :)

Autor:  Neex [ 17.3.08, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Čím vyšší nadmořská výška tím nižší tlak vzduchu a tím bohatější směs u karburátoru... takže bych se zase tolik nedivil že tě karburátorové favo předjelo jako nic :wink:

Autor:  cyz [ 17.3.08, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Právě.....karbec neochuzuje směs v zájmu zachování euro-čistých výfukových plynů. Jak funguje ten podtlakový ventil? Nemohla by být chyba v něm?

VentYl: To co jsme vykoumali by bylo možné teoreticky, ale prakticky asi ne právě kvůli euro-emisím.

Autor:  michalkatka [ 17.3.08, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Právě.....karbec neochuzuje směs v zájmu zachování euro-čistých výfukových plynů. Jak funguje ten podtlakový ventil? Nemohla by být chyba v něm?

VentYl: To co jsme vykoumali by bylo možné teoreticky, ale prakticky asi ne právě kvůli euro-emisím.


máš to v pošte, ale dám to pre všetkých:

v priestore airboxu je taký červený ventil do ktorého idú 2 hadičky, jedna ide nad sanie zo zadu, tam je podtlak a druhá ide na membránu kde je klapka ktorá smeruje nasávanie vzduchy buď od výcuckového kolena (teplého), alebo od predu s pri blatníku (to je ten nátrubok).
podľa teploty toho červeného ventilu prepúšťa, alebo neprepúšťa podtlak od sania smerom k tej klapke a tým tou klapkou reguluje teplotu nasávaného vzduchu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/