Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
odstrediva regulace https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9703 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kachnis [ 18.3.08, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | odstrediva regulace |
rad bych otevrel diskuzi k pruzinkam odstr. regulace.podtlakova jde mimo, da se odpojit. z grafů odstredivych regulaci je jasny ze k ostrejsim vackam je lepsi regulace lomena, jako 110r. pruzinky 110r nesezenem, pruzinky z fava 50kw ano, vacky byly rozdilne o 1stupen, predpokladam ze sou tedy zamene, ale bohuzel sem nikdy nevidel rozdelovac 110r a v rozdelovaci 120 jsou tyto pruzinky dosti volne,vypada to ze zareaguji az pri urc. otackach, coz mi vnuka myslenku, ze to je prave ten bod zlomu v grafu. je to mozne anebo proste na favoriti 50kw pruzinky potrebuju i favo rozdelovac? http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=5&pid=2 |
Autor: | Nepér [ 18.3.08, 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám třeba ve fávu dvě pružinky, jedna je napnutá od začátku a druhá je volná a omezuje zvyšování předstihu až ve vyšších otáčkách a to bude ten bod zlomu... si myslim. |
Autor: | Kachnis [ 18.3.08, 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ma skodovka taky, ale ty favoriti sou jako asi delsi bo co proste SVOBODNY ROZDELOVAC HLEDA PRO SVOU CESTU ZIVOTEM S OSTREJSI VACKOU TU PRAVOU odstredivou regulaci a je to tezky jako blazen |
Autor: | fatal [ 18.3.08, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při repasi jsem si v rozdělovači trošku přihnul packy, na kterých pružiny drží, aby to bylo tvrdší. Kvůli vyšší kompresi. Na emisích mi pak řekl, že je předstih jak má být... |
Autor: | deekay [ 23.3.08, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to tu znovu ozivujem kachnis podarilo sa ti zohnat tie pruzinky z fava? tiez by sa mi to siklo. teraz mam nejak cez 50kW a ostru vacku |
Autor: | Šemik [ 23.3.08, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, Kachnis je má, v pátek jsme je zasadili do Fá zapalováni které teď žene Pepču Zdá se mi ale, že tyto nové 50kW jsou moc dlouhé oproti původním pružinám, jak 742 tak 781. |
Autor: | deekay [ 23.3.08, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jj, Kachnis je má, v pátek jsme je zasadili do Fá zapalováni které teď žene Pepču Zdá se mi ale, že tyto nové 50kW jsou moc dlouhé oproti původním pružinám, jak 742 tak 781. tak neviem no, najradsej by som kupil cely novy Hanhart rozdelovac na 50kW ale drahota edit: teraz pozeram ze uplne vsetky rozdelovace na favorita maju rovnaku podlakovu regulaciu. rozdielna je len odstrediva regulacia! tak bacha, je uplne jedno ake pruzinky tam davate http://www.eurosta.cz/hanhart/Rozd_860.html |
Autor: | Kachnis [ 25.3.08, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
no prave ze ty pruzinky jsou jine a proto na nich zalzi, protoze pri nizsich otackach redstih roste fofrem a kdyz se packy roztahnou,tak zabere pruzinka ktera je TVRDSI nez klasika favo. ma i jiny pocet zavitu |
Autor: | hagios [ 20.4.08, 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže tá odstredivá regulácia sa dá nastaviť presne len pomocou stroboskopu. Ten bohužiaľ zatiaľ nemám Zvyšuješ otáčky motoru a sleduješ rysku na remenici. Kdesi som však čítal, že záleží aj od zaťaženia motoru a že nastavenie stroboskopom nie je až také presné. Ak máš však dobrú spojkovú lamelu, tak sa dá stroboskopom nastavovať aj so záťažou: 1.Naštartuješ a sleduješ predstih. Nižšie-vyššie otáčky, ryska by mala opticky stáť na mieste, ak sa posúva, odstredivá regulácia je blbá. 2.Kolega sedí v aute, ručná brzda fest zatiahnutá, pribrzďuje motor spojkou a otáčky zvyšuje (zaradená štvorka) a ty sleduješ znova rysku. Ak ryska opticky stojí na mieste, predstih je OK. Ak sa správa rovnako, ako bez záťaže, alebo ešte horšie, je to iba potvrdenie toho, že treba meniť pružinky. Lenže, či treba pevnejšie, alebo slabšie, to ti veru nepoviem. Dokonca to ktosi riešil tak, že po kontrole šrubovákom šprtal do pružiniek dovtedy, dokým to nebolo presné. Dúfam, že rozumieš, o čom píšem. Opakujem, že podmienkou záťažovej kontroly je dobrá spojková lamela. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |