Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 02:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LPG problem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 17
Příspěvek LPG problem
Mám škodu 120L a ked štartujem za studena , občas sa mi stane , že mi to buchne do filtra a zrazu mi ide auto na plyn len do približne 3000 otáčok. Ked potom povolim ten šrob , čo je na hadici medzi splyňovačom a karburárorom , už to ide OK.
Ako je možné , že sa mi ochudobni zmes, ked sa mi ten šrob ani nepohne? 2 vec - može byt to buchnutie do filtra spôsobené trochu viac otvorenou škrtiacou klapkou? PORAĎTE PLS!!!


2.2.08, 20:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jaký máš systém? BRC, nebo Lovato? Plynový sytič (obohacovač) máš manuální nebo automatický (máš tlačítko vedle přepínače plyn-benzín?)? Jaký postup volíš při startování? Máš vytažený sytič na karburátoru nebo ne, nohu na pedálu plynu atd.? O kolik povoluješ ten škrtící šroub?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 20:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Systém BRC, manuálny sýtič.
Pri štartovaní plynový pedál skoro na podlahe, asi 2x stlačím tlačítko na sýtič. Chytne to, potom buchne a z ničoho nič sa mi ochudobní zmes.
Sýtič na karburátori nepoužívam.


2.2.08, 21:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A zkoušel si startovat bez toho sycení? Když to buchne, tak to je způsobeno velkým nahromaděním plynu, takže ho tam možná pouštíš zbytečně moc. Začalo to dělat z ničeho nic, nebo jak? Mohla by to možná být i natržená membrána nebo tak něco. A to ten škrtící šroub vždy povolíš o kolik? A necháš ho povolený, nebo ho zpět utáhneš? Kolik tam máš asi otáček od úplného utažení.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mno membránu by poznal
pač když mě v tom buchlo tak se rozsápla membrána, špatnej volnoběh nejelo to dobře

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


2.2.08, 21:12
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Bez toho sytiča to za studena ani nechytne. A ten šrob povolujem asi tak o 1 otáčku, ale naspät ho už nezatahujem.
Myslím si , že chyba bude v nom. Akokeby sa ten šrob samovolne zaťahoval , ked to streli. Už ho mam skoro cely vyskrutkovaný. Už sa mi to asi dvakrát stalo dávnejšie, ale teraz skoro každý den ked rano startujem . Menil som karburator tak si myslim , ze bude moc otvorena škrtiaca klapka.


2.2.08, 21:21
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ten šroub by měl být +- 2,5 otáčky od uzavřený polohy, univerzální nastavení

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


2.2.08, 21:25
Profil

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Ten šrob možno mam na 2,5 otáčky, ale ked to pri štartovani streli musim ho o otáčku povoliť, lebo mi tam potom ide málo plynu, ako keby sa sam od seba reguloval, ale neviem ako , lebo som ho zaistil proti otáčaniu.


2.2.08, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Není možné, že by to dělal zaseknutý ventil benzínu? Nepřepínal si vždy před touto závadou třeba z benzínu na plyn? Že by zůstal otevřený a šli tam obě paliva. Jinak 3 otáčky je optimální.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Benzínový ventil je funkční. A nemohol by byt pokazený ten regulačný šrob? Lebo predtým som to asi pred 4 mesiacmi nastavoval, zaistil drôtom aby sa nahodou neotáčal ,všetko išlo ale asi pred mesiacom mi to začalo smrdieť plynom a velká spotreba. som ho pritiahol asi o dve otáčky a potom to išlo OK asi 3 týždne , kým som nevymenil karburátor . A odvtedy mi to sriela pri štartovaní.


2.2.08, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No nevím. Na tom šroubu by měla být pružina a ještě jsem se nesetkal s tím, že by se povoloval sám. Zkus ho tedy nějak zajistit a a uvidíš, co to bude dělat.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Zaistiť som ho zaistil,ale nepomohlo


2.2.08, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A jak máš staré membrány v reduktoru? Možná by stálo za to je vyměnit.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 21:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Příspěvek 
Membrány som menil asi tak pred rokom, ale na aute jazdim asi tak pol roka


2.2.08, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak to opravdu nevím co ti poradit, zkus zkontrolovat všechny hadice, těsnost, hlavně ta co přivádí podtlak, jinak mě nic nenapadá.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.2.08, 22:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz