Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 palivo v MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 36
Příspěvek palivo v MPI
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?


21.3.08, 18:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: palivo v MPI
B18C4 botan píše:
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?


Samozrejme ze zostava pod tlakom 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


21.3.08, 18:38
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek Re: palivo v MPI
kwiko píše:
B18C4 botan píše:
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?


Samozrejme ze zostava pod tlakom 8)
urcite?potrebuji to vedet na 100%PRESNE


22.3.08, 10:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.08, 11:24
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek 
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


22.3.08, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.08, 18:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš


22.3.08, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš


no vždyť řikám jedině v čerpadle, protože nikdy jsem nikde nic tomu podobnýho neviděl než jen v čerpadle.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.3.08, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.3.08, 00:06
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek 
DRYVER píše:
slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:
draku ty ses zhuleny? :D my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd


23.3.08, 09:48
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky


23.3.08, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
B18C4 botan píše:
draku ty ses zhuleny? :D my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd


To je mi uplne jasne ze se tady probiraji auta ..., jen me zajimalo to co psal Miloš o tech magnetech na vodovodnich trubkach a usazovani vodniho kamene :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.3.08, 10:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
DRYVER píše:
slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:


pokud někdy budeš měnít čerpadlo řízni ho pilou a vypraparuješ krásné magnety jako půlměsíce, ty krásně přimagnetuješ i na plastovou trubku tím pak upravíš ve vodě nějaké yonty a voda ti tak nekamencuje, kamenec je spíše kašovitý a jde dobře oklepat, třeba takový postřech dvířka v kuchyni nad varnou konvicí bělala, co jsem u vodoměru dal ty magnety tak to už nedělá bojler na vodu krásně vyčistím zametu ocelákem a super, ani v záchodě se tak kamenec neusazuje sem tam prdnu do nárže kyselinu solnou a záchod pořád jak nový a co hlavně ušetříš ty čtyři tisíce banda podvodnická fuj tajbl miloš


23.3.08, 11:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
B18C4 botan píše:
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky


tam máš čerpadlo VDO miloš


23.3.08, 11:59
Profil

Příspěvky: 36
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
B18C4 botan píše:
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky


tam máš čerpadlo VDO miloš
ne mam externi cerpadlo ob bosche a mam to do skodovky na motor z MPI a snazim se zistit jestli tam potrebuji zpetny ventil do palivoveho oběhu.kdyby ne bylo byto jednoduchsi s instalaci


23.3.08, 20:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz