Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
palivo v MPI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9768 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | B18C4 botan [ 21.3.08, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | palivo v MPI |
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva. felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne? |
Autor: | kwiko [ 21.3.08, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: palivo v MPI |
B18C4 botan píše: lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva. felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne? Samozrejme ze zostava pod tlakom |
Autor: | B18C4 botan [ 22.3.08, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: palivo v MPI |
kwiko píše: B18C4 botan píše: lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva. felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne? Samozrejme ze zostava pod tlakom |
Autor: | Kristensen [ 22.3.08, 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně |
Autor: | B18C4 botan [ 22.3.08, 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně |
Autor: | Kristensen [ 22.3.08, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání |
Autor: | slovacek.milos [ 22.3.08, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš |
Autor: | Kristensen [ 22.3.08, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš no vždyť řikám jedině v čerpadle, protože nikdy jsem nikde nic tomu podobnýho neviděl než jen v čerpadle. |
Autor: | DRYVER [ 23.3.08, 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. |
Autor: | B18C4 botan [ 23.3.08, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. |
Autor: | B18C4 botan [ 23.3.08, 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš |
Autor: | DRYVER [ 23.3.08, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
B18C4 botan píše: draku ty ses zhuleny? my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd To je mi uplne jasne ze se tady probiraji auta ..., jen me zajimalo to co psal Miloš o tech magnetech na vodovodnich trubkach a usazovani vodniho kamene |
Autor: | slovacek.milos [ 23.3.08, 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: slovacek.milos píše: někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. pokud někdy budeš měnít čerpadlo řízni ho pilou a vypraparuješ krásné magnety jako půlměsíce, ty krásně přimagnetuješ i na plastovou trubku tím pak upravíš ve vodě nějaké yonty a voda ti tak nekamencuje, kamenec je spíše kašovitý a jde dobře oklepat, třeba takový postřech dvířka v kuchyni nad varnou konvicí bělala, co jsem u vodoměru dal ty magnety tak to už nedělá bojler na vodu krásně vyčistím zametu ocelákem a super, ani v záchodě se tak kamenec neusazuje sem tam prdnu do nárže kyselinu solnou a záchod pořád jak nový a co hlavně ušetříš ty čtyři tisíce banda podvodnická fuj tajbl miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 23.3.08, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
B18C4 botan píše: slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš tam máš čerpadlo VDO miloš |
Autor: | B18C4 botan [ 23.3.08, 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: B18C4 botan píše: slovacek.milos píše: Kristensen píše: B18C4 botan píše: Kristensen píše: Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš tam máš čerpadlo VDO miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |