Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

palivo v MPI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9768
Stránka 1 z 2

Autor:  B18C4 botan [ 21.3.08, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  palivo v MPI

lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?

Autor:  kwiko [ 21.3.08, 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivo v MPI

B18C4 botan píše:
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?


Samozrejme ze zostava pod tlakom 8)

Autor:  B18C4 botan [ 22.3.08, 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivo v MPI

kwiko píše:
B18C4 botan píše:
lidi chci se zeptat jestli mi muze nekdo poradit s tlakem paliva.
felicie 1.3MPI zustava palivove potrubi a lista pod tlakem?(palivove cerpadlo ma zpetny ventil?)nebo proste jak se vypne motor tak tlak spadne?


Samozrejme ze zostava pod tlakom 8)
urcite?potrebuji to vedet na 100%PRESNE

Autor:  Kristensen [ 22.3.08, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně

Autor:  B18C4 botan [ 22.3.08, 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?

Autor:  Kristensen [ 22.3.08, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání

Autor:  slovacek.milos [ 22.3.08, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš

Autor:  Kristensen [ 22.3.08, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš


no vždyť řikám jedině v čerpadle, protože nikdy jsem nikde nic tomu podobnýho neviděl než jen v čerpadle.

Autor:  DRYVER [ 23.3.08, 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:

Autor:  B18C4 botan [ 23.3.08, 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:
draku ty ses zhuleny? :D my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd

Autor:  B18C4 botan [ 23.3.08, 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky

Autor:  DRYVER [ 23.3.08, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

B18C4 botan píše:
draku ty ses zhuleny? :D my se bavime u palivivem cerpadle.toje auto,benzin,vstrikovace,atd


To je mi uplne jasne ze se tady probiraji auta ..., jen me zajimalo to co psal Miloš o tech magnetech na vodovodnich trubkach a usazovani vodniho kamene :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 23.3.08, 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
slovacek.milos píše:
někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence


Jak to myslis na vodovodni trubku? A ma to nejaky vyznam proti tomu usazovani vodniho kamene? Asi tak pred 2 rokama jsme doma davali za vodovodni cerpadlo taky jakejsi origo koupenej magnet, pres kterej ta voda proteka. Stalo to snad 4000 kc, ale zadne zlepseni nepozoruji. :cry:


pokud někdy budeš měnít čerpadlo řízni ho pilou a vypraparuješ krásné magnety jako půlměsíce, ty krásně přimagnetuješ i na plastovou trubku tím pak upravíš ve vodě nějaké yonty a voda ti tak nekamencuje, kamenec je spíše kašovitý a jde dobře oklepat, třeba takový postřech dvířka v kuchyni nad varnou konvicí bělala, co jsem u vodoměru dal ty magnety tak to už nedělá bojler na vodu krásně vyčistím zametu ocelákem a super, ani v záchodě se tak kamenec neusazuje sem tam prdnu do nárže kyselinu solnou a záchod pořád jak nový a co hlavně ušetříš ty čtyři tisíce banda podvodnická fuj tajbl miloš

Autor:  slovacek.milos [ 23.3.08, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

B18C4 botan píše:
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky


tam máš čerpadlo VDO miloš

Autor:  B18C4 botan [ 23.3.08, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
B18C4 botan píše:
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
B18C4 botan píše:
Kristensen píše:
Po cca 5ti minutách ti musí zůstat tlak minimálně 2,0, pokud vypneš klíček a tlak spadne dolu tak je něco špatně
ok dik.takze zpetny ventil asi?


já mám dojem že tam snad ani zpětnej ventil nikde není, jedině přímo v čerpadle a nebo ti propouští přetlakovej ventil, ten je na konci vstřikovací lišty na motoru takovej váleček a jde do něj z jedné strany hadička někde ze sání


dojem máš špatný zpětný ventil je u BMM MPi, i třeba fobie SDi bez něj jsou starty v prcce. někdy kochni čerpadlo a uvidíš, ty magnety si dej doma na vovovodní trubku budeš mít méně kamence, nebo jak dáváš nové čerpadlo tak ho neprofoukneš ale nasaješ, a u toho SDi a TDi je to zas v deklu na nadrži miloš
ale ja mam simens.takze je tam zpetny ventil.ok diky


tam máš čerpadlo VDO miloš
ne mam externi cerpadlo ob bosche a mam to do skodovky na motor z MPI a snazim se zistit jestli tam potrebuji zpetny ventil do palivoveho oběhu.kdyby ne bylo byto jednoduchsi s instalaci

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/