Autor |
Zpráva |
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Spotřeba
Měl bych dotaz ohledně spotřeby u BMM .Nevíte někdo jak se změní po výměně ŘJ 40KW ZA 50KW.A jestli to má vůbec cenu měnit.(válí se mi doma)
|
23.3.08, 12:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Spotřeba
MichalW píše: Měl bych dotaz ohledně spotřeby u BMM .Nevíte někdo jak se změní po výměně ŘJ 40KW ZA 50KW.A jestli to má vůbec cenu měnit.(válí se mi doma)
pokud zvýšíš výkon snížíš měrnou spotřebu, akorát si dej pozor na kombinaci řj s imem a bez, abys nemusel přehazovat v autě púl elektrárny miloš
|
23.3.08, 12:35 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Nevim jestli ho má. Dá se to nějak poznat?Asi až když ji tam zkusim dát tak to buď pojede a nebo ne, v tom případě se na to vy...., protože do elektriky se mi moc nechce šahat.
|
23.3.08, 13:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
MichalW píše: Nevim jestli ho má. Dá se to nějak poznat?Asi až když ji tam zkusim dát tak to buď pojede a nebo ne, v tom případě se na to vy...., protože do elektriky se mi moc nechce šahat.
poznat se to dá třeba podle klíčku kdy je dutý je v něm imo a pokud dáš stejnou řj tak ti chytne a zdechne, pak zajedeš na vag a ta nová 50 kw se musí přizpůsobit práce na pět minut a jedeš. pokud máš jednotku s imem a dáš ji do svého auta kde máš tvrdý klíček bez ima tak nepojedeš nikam miloš
|
23.3.08, 13:55 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
No ja tam imm neman jestli ho ma ta 50KW to nevim.Prostě to tam dojdu zkusit vyměnit a uvidim.Každopádně díky za radu
|
23.3.08, 14:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
MichalW píše: No ja tam imm neman jestli ho ma ta 50KW to nevim.Prostě to tam dojdu zkusit vyměnit a uvidim.Každopádně díky za radu
tak pokut di to chytne a zdechne tak nic mesel bys přeházet i kabeláž s klíčkem miloš
|
23.3.08, 14:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Může ti to blbnout, ŘJ se bude adaptovat na nesmyslné hodnoty a po čase může motor mít problémy se startováním a s volnoběhem, uděláš restart ŘJ a všechno v pohodě, ale jenom na čas. Výkon tím vůbec nezvýšíš, 136ka motor má 50kW kvůli větší kompresi a ostřejší vačce, čemuž je přizpůsobený SW v ŘJ a spíš bych řekl že to pojede ještě hůř, zkoušeli jsme to.
|
23.3.08, 14:20 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Mě je jasný že se tím nějak drasticky nenavýší výkon.Chtěl sem to jenom zkusit jak to pojede a jestli se zvýší nebo sníží spotřeba.No zkusil sem ji tam dát a zdá se mi že ten motor naopak lip startuje,ma jinačí zvuk,trošku víc táhne od nižších otáček a od 2500ot. je to znát.Dřív to začínalo táhnout tak na 3000ot.
|
23.3.08, 15:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
MichalW píše: Mě je jasný že se tím nějak drasticky nenavýší výkon.Chtěl sem to jenom zkusit jak to pojede a jestli se zvýší nebo sníží spotřeba.No zkusil sem ji tam dát a zdá se mi že ten motor naopak lip startuje,ma jinačí zvuk,trošku víc táhne od nižších otáček a od 2500ot. je to znát.Dřív to začínalo táhnout tak na 3000ot.
tak tomu ještě přidej proměř kabely VN a kup platinové svíčky sada 600 kč, mrkni do katu jestli je průchozí, očisti snímač otáček, nafoukej gumy, miloš
|
23.3.08, 15:57 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
k tim kabelům:Měří se asi odpor že jo? jakej by měli asi mít?
|
23.3.08, 16:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|