Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Mpi 40Kw a 50Kw
Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura
|
24.3.08, 13:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Mpi 40Kw a 50Kw
Jiri píše: Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura
pokud je tam jen 40 a 50 tak je rozdíl jen v řídící jednotce, no a pak 135 a 136 má jiné písty a Lx jinou vačku ber mě jako internetového teoretika já do těch motorů vzhledem k jejich ceně na vrakecu nehrabu miloš
|
24.3.08, 14:09 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.3.08, 19:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka
ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš
|
24.3.08, 19:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ja prave vim ze klasicky 135 a 136 byli rozdily v pistech..proste patrne po sundani hlavy...na tom motoru co mam ja tak jsou rovne pistyale jestli uz to je pak stejne pro 40 i pro 50....tak to nevim...prave me zajimalo aspon podle tech pistu...jestli se to da poznat 40..nebo 50..
|
24.3.08, 20:07 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: Ondras83 píše: tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš
já viděl BMM 136 (moje) a je to normální a viděl sem 135 a ta měla vybraný písty...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.3.08, 16:41 |
|
|
hany
Příspěvky: 97
|
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší
|
27.3.08, 11:57 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
i znaceni motoru BMM 50 kW je 136B a 40kW je 135B, rozdil je ve vacce,windousech a pistech.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.3.08, 13:19 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
hany píše: krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?
|
27.3.08, 13:21 |
|
|
hany
Příspěvky: 97
|
Vít píše: hany píše: krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?
to jsem si myslel taky, když jsem to poprvé viděl v tech. datech na netu, ale bylo to tak na více stránkách, viz.
http://minosurkala.webpark.cz/Skoda/udajfel.htm
|
27.3.08, 13:35 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
podívám se zítra do literatury, webovou stránku plnou blbostí může mít dneska každý, a co není oficiální web, to není zaručeno, může to být dobře, ale nemyslím si to
|
27.3.08, 13:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Vít píše: a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?
Slabší motor byl v ekonomičtějších modelech, pro snížení spotřeby montovali těžší převodovku. Silnější motor byl ve sportovnějších modelech, pro lepší akceleraci a vyšší maximálku montovali lehčí převodovku. To je logické, ne?
|
27.3.08, 14:58 |
|
|
vici
Příspěvky: 11
|
40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)
pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou )
vacka
hlava
ridici jednotka
a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11
--------------------------------------------------------------------------
40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)
pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty)
vacka
hlava
ridici jednotka
saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru
prevodovka je stejna SP 4,16
|
27.3.08, 15:11 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
vici píše: 40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)
pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou ) vacka hlava ridici jednotka
a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11 --------------------------------------------------------------------------
40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)
pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty) vacka hlava ridici jednotka saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru
prevodovka je stejna SP 4,16
jjj...přesně takhle, jo a víťo, 40kw má fakt těžší převodovku....(jak sem psal o fildě, kterou sem dělal, toho pražáka, tak ten má ze 40kw MPI uděláno asi 63 kw u EXCEL MOTOR no a řikal, že si měl ještě nechat zkrátit 4 a 5, protože to je 40 kw verze a ta má těžší převodovku, nebo delší kvalty....)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.3.08, 22:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tolko bludov som uz davno necital. Chlapci riesite tu veci ako male neskusene deti. Tato tema sa tu milionkrat opakovala, co tak namiesto zakladania novych prispevkov trosku pouzivat funkciu vyhladavanie (pozn. red. pre tych co nevedia slovensky= HLEDAT)??!!
Nechapem preco to tu admini davno nezamkly... off
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.3.08, 10:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|