Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 19:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Mpi 40Kw a 50Kw 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Mpi 40Kw a 50Kw
Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura


24.3.08, 13:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Mpi 40Kw a 50Kw
Jiri píše:
Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura


pokud je tam jen 40 a 50 tak je rozdíl jen v řídící jednotce, no a pak 135 a 136 má jiné písty a Lx jinou vačku ber mě jako internetového teoretika já do těch motorů vzhledem k jejich ceně na vrakecu nehrabu miloš


24.3.08, 14:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.3.08, 19:54
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka


ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš


24.3.08, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no ja prave vim ze klasicky 135 a 136 byli rozdily v pistech..proste patrne po sundani hlavy...na tom motoru co mam ja tak jsou rovne pistyale jestli uz to je pak stejne pro 40 i pro 50....tak to nevim...prave me zajimalo aspon podle tech pistu...jestli se to da poznat 40..nebo 50..


24.3.08, 20:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka


ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš

já viděl BMM 136 (moje) a je to normální a viděl sem 135 a ta měla vybraný písty...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.3.08, 16:41
Profil ICQ

Příspěvky: 97
Příspěvek 
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší


27.3.08, 11:57
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
i znaceni motoru BMM 50 kW je 136B a 40kW je 135B, rozdil je ve vacce,windousech a pistech.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.3.08, 13:19
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hany píše:
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?


27.3.08, 13:21
Profil ICQ

Příspěvky: 97
Příspěvek 
Vít píše:
hany píše:
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?


to jsem si myslel taky, když jsem to poprvé viděl v tech. datech na netu, ale bylo to tak na více stránkách, viz.

http://minosurkala.webpark.cz/Skoda/udajfel.htm


27.3.08, 13:35
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
podívám se zítra do literatury, webovou stránku plnou blbostí může mít dneska každý, a co není oficiální web, to není zaručeno, může to být dobře, ale nemyslím si to


27.3.08, 13:59
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Vít píše:
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?


Slabší motor byl v ekonomičtějších modelech, pro snížení spotřeby montovali těžší převodovku. Silnější motor byl ve sportovnějších modelech, pro lepší akceleraci a vyšší maximálku montovali lehčí převodovku. To je logické, ne?


27.3.08, 14:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 11
Příspěvek 
40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)

pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou )
vacka
hlava
ridici jednotka

a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11
--------------------------------------------------------------------------

40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)

pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty)
vacka
hlava
ridici jednotka
saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru

prevodovka je stejna SP 4,16


27.3.08, 15:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
vici píše:
40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)

pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou )
vacka
hlava
ridici jednotka

a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11
--------------------------------------------------------------------------

40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)

pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty)
vacka
hlava
ridici jednotka
saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru

prevodovka je stejna SP 4,16

jjj...přesně takhle, jo a víťo, 40kw má fakt těžší převodovku....(jak sem psal o fildě, kterou sem dělal, toho pražáka, tak ten má ze 40kw MPI uděláno asi 63 kw u EXCEL MOTOR no a řikal, že si měl ještě nechat zkrátit 4 a 5, protože to je 40 kw verze a ta má těžší převodovku, nebo delší kvalty....)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.3.08, 22:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tolko bludov som uz davno necital. Chlapci riesite tu veci ako male neskusene deti. Tato tema sa tu milionkrat opakovala, co tak namiesto zakladania novych prispevkov trosku pouzivat funkciu vyhladavanie (pozn. red. pre tych co nevedia slovensky= HLEDAT)??!!
Nechapem preco to tu admini davno nezamkly... off

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


28.3.08, 10:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 83 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz