Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Mpi 40Kw a 50Kw
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9829
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiri [ 24.3.08, 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Mpi 40Kw a 50Kw

Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura

Autor:  slovacek.milos [ 24.3.08, 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mpi 40Kw a 50Kw

Jiri píše:
Vite nekdo jaky je mechanicky rozdil v motorech Mpi mel sem za to ze vice body byli jen 50 ale ted sem se docetl ze bylo oboje...je to tedy tak jak treby u 135..a 136...rovne pisty a pisy s tim odlehcenim?..motor co mam ma rovne pisty ...shodne se 136...tak usuzuji ze 50Kw...diky vsem..Jura


pokud je tam jen 40 a 50 tak je rozdíl jen v řídící jednotce, no a pak 135 a 136 má jiné písty a Lx jinou vačku ber mě jako internetového teoretika já do těch motorů vzhledem k jejich ceně na vrakecu nehrabu miloš

Autor:  Ondras83 [ 24.3.08, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka

Autor:  slovacek.milos [ 24.3.08, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka


ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš

Autor:  Jiri [ 24.3.08, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

no ja prave vim ze klasicky 135 a 136 byli rozdily v pistech..proste patrne po sundani hlavy...na tom motoru co mam ja tak jsou rovne pistyale jestli uz to je pak stejne pro 40 i pro 50....tak to nevim...prave me zajimalo aspon podle tech pistu...jestli se to da poznat 40..nebo 50..

Autor:  Ondras83 [ 26.3.08, 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak BMM byl rozdíl v pístech a vačce, ale MPI už jen v ŘJ a možná vačce, ale spíš jen řídící jednotka


ondro ale na BMM napíchneš na vag a je tam 40 kw pokud nemá imo hodíš jen tak řj 50 kw a jedeš o poznání lépe viz tady jeden dnešní příspěvek miloš

já viděl BMM 136 (moje) a je to normální a viděl sem 135 a ta měla vybraný písty...

Autor:  hany [ 27.3.08, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší

Autor:  Kachnis [ 27.3.08, 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

i znaceni motoru BMM 50 kW je 136B a 40kW je 135B, rozdil je ve vacce,windousech a pistech.

Autor:  Vít [ 27.3.08, 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

hany píše:
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?

Autor:  hany [ 27.3.08, 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
hany píše:
krom motoru je určitě rozdíl v převodech, 40-ka má myslím težší
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?


to jsem si myslel taky, když jsem to poprvé viděl v tech. datech na netu, ale bylo to tak na více stránkách, viz.

http://minosurkala.webpark.cz/Skoda/udajfel.htm

Autor:  Vít [ 27.3.08, 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

podívám se zítra do literatury, webovou stránku plnou blbostí může mít dneska každý, a co není oficiální web, to není zaručeno, může to být dobře, ale nemyslím si to

Autor:  fatal [ 27.3.08, 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
a nebylo by to trochu divný? slabší motor s těžkou převodovkou ?


Slabší motor byl v ekonomičtějších modelech, pro snížení spotřeby montovali těžší převodovku. Silnější motor byl ve sportovnějších modelech, pro lepší akceleraci a vyšší maximálku montovali lehčí převodovku. To je logické, ne?

Autor:  vici [ 27.3.08, 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)

pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou )
vacka
hlava
ridici jednotka

a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11
--------------------------------------------------------------------------

40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)

pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty)
vacka
hlava
ridici jednotka
saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru

prevodovka je stejna SP 4,16

Autor:  Ondras83 [ 27.3.08, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

vici píše:
40kw MPI (135M) / 50kw MPI (136M)

pisty (40kw ma nizsi kompresni pomer (9,6:1) a ma rovne pisty (jako BMM 50kW), 50kw ma vyssi KP (10:1) a ma tudiz pisty s vyssi kompresni vyskou )
vacka
hlava
ridici jednotka

a prevodovka 40kw ma stejnou jako 1,6ka - SP 3,8, 50kw ma SP 4,11
--------------------------------------------------------------------------

40kw BMM (135B) /50kw bmm (136B)

pisty (40kw ma mensi KP (8,8:1) - ma pisty s vybranim, 50kw (KP 9,6:1) ma rovne pisty)
vacka
hlava
ridici jednotka
saci potrubi + vstrikovaci jednotka + system vedeni vzduchu a ulozeni vzduch filtru

prevodovka je stejna SP 4,16

jjj...přesně takhle, jo a víťo, 40kw má fakt těžší převodovku....(jak sem psal o fildě, kterou sem dělal, toho pražáka, tak ten má ze 40kw MPI uděláno asi 63 kw u EXCEL MOTOR no a řikal, že si měl ještě nechat zkrátit 4 a 5, protože to je 40 kw verze a ta má těžší převodovku, nebo delší kvalty....)

Autor:  septim [ 28.3.08, 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tolko bludov som uz davno necital. Chlapci riesite tu veci ako male neskusene deti. Tato tema sa tu milionkrat opakovala, co tak namiesto zakladania novych prispevkov trosku pouzivat funkciu vyhladavanie (pozn. red. pre tych co nevedia slovensky= HLEDAT)??!!
Nechapem preco to tu admini davno nezamkly... off

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/