Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Spotřeba Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9851
Stránka 1 z 6

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Spotřeba Favorit

ahoj..je možný že už se to tu probíralo ale mám fávo 93 karbec 43kw bez katu..mám spotřebu nějakejch 10L/100km ..možná víc..když natankuju za 300kč tak najedu 100km no..sice jezdim po městě ale kamarád se stejnym motorem najezdí za stejný peníze podstatně víc..tankuju normálně Natural95 na Shellce..zdá se mi, že v oleji cejtim benzín ale 1000km od výměny je oleje furt stejně ale na víčku se dělá kašovitá emulze..po utření tam je po asi 20km znova..chladičky je taky furt stejně a neni zakalená..spíš bych potřeboval poradit s tou spotřebou čím to může být..asi bude rozhasenej karbec protože mi nefunguje vůbec sytič..ale chytá krásně na jedno škrtnutí..akorát asi prvních 500m nedrží otáčky právě kvůli nefunkčnímu sytiči...jinak..svíčky jsou nový stejně jako vzducháč a zbytek motoru nevim jak na tom je..je krásně tichej a táhne super...jen ta spotřeba...poraďte :?

Autor:  CROWACK [ 25.3.08, 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

dej si do pucu ten karbec (sytič?) a očíhni jestli ti ten benzín někde neutíká, nekape...popraskaný hadičky a tak...ale může to být částečně i stylem jízdy a seřízením...

Autor:  Jarda S. [ 25.3.08, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

tohle mi žrala 105 když byli provozní otáčky kolem 5 000 8)

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

benzín určitě nikde neutíká a styl jízdy?:-) sice sem mladej ale jako prase nejezdim..hezky v klídku po městě 50 většinou na 4ku..ale právě ten kamarád co má tu spotřebu kolem 7-8 litrů jezdí jak prase s plynem věčně na zemi proto mě to tak udivuje...já s karbecem nic nezmůžu a v Teplicích sem zatim nenašel nikoho kdo by si na to trouf a udělal to správně...

Autor:  Neex [ 25.3.08, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Co si vzpomínám tak jsi měl problém s volnoběhem a se sytičem a teď spotřeba... máš najeto 140 tis. km co jsem se díval což už je karburátor zralej na revizi a kompletní seřízení navíc ti nejde sytič takže to stejně budeš muset řešit. Někoho tam v okolí určitě najdeš ne? A jak jsi dopadl s těma pružinkama tenkrát... díval ses na ně?

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.08, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
benzín určitě nikde neutíká a styl jízdy?:-) sice sem mladej ale jako prase nejezdim..hezky v klídku po městě 50 většinou na 4ku..ale právě ten kamarád co má tu spotřebu kolem 7-8 litrů jezdí jak prase s plynem věčně na zemi proto mě to tak udivuje...já s karbecem nic nezmůžu a v Teplicích sem zatim nenašel nikoho kdo by si na to trouf a udělal to správně...


musíš vyměnit dvě membrány na karbecu membráni obohacovače na dva šrouky, a pak membránu ac pumpy miloš

Autor:  Neex [ 25.3.08, 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
pjdefort píše:
benzín určitě nikde neutíká a styl jízdy?:-) sice sem mladej ale jako prase nejezdim..hezky v klídku po městě 50 většinou na 4ku..ale právě ten kamarád co má tu spotřebu kolem 7-8 litrů jezdí jak prase s plynem věčně na zemi proto mě to tak udivuje...já s karbecem nic nezmůžu a v Teplicích sem zatim nenašel nikoho kdo by si na to trouf a udělal to správně...


musíš vyměnit dvě membrány na karbecu membráni obohacovače na dva šrouky, a pak membránu ac pumpy miloš


Taky mě to napadlo ale obohacovač by poznal i kdyby tam byla jen malá dírka... jestli má volnoběh za tepla dobrý a chytá mu to napoprvé tak to obohacovač nebude. A membránu AC pumpy asi nevymění když má ten nový typ SH ...tam vyměnit nejde...

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj..takže k reakci Neexe...jo už má toho asi za sebou dost ten karbec...ale kdyby to bylo komu svěřit tak už to je..byl sem asi v pěti servisech a všude řekli ať to zkusim u někoho, kdo tomu rozumí...jinak s těma pružinkama sem nic nedělal..druhej den když sem jel tak ta klapka byla přivřená před jízdou a po jízdě otevřená..když sem na ní po jízdě sahal, tak už kladla odpor uplně normálně..držela i zavřená a všecko..ale ten automat sytič ne a ne jít..bimetal je v pořádku..ale sešlápnutím plynu pro aktivaci ničeho nedosáhnu..jedině že když ho sešlápnu víckrát tak to přechlastám..asi to bude v těch pružinkách jak si řikal ale divný je, že se ta přívěra jakoby sama opravila a klade odpor jak má a nejde ztuha...jinak k milosovi..membránu AC pumpy asi nevyměnim mám Jikov SH takže nerozebiratelný..a ten obohacovač bude asi dobrý..protože to chytá na škrtnutí a zátah je taky dobrý..

Autor:  Neex [ 25.3.08, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus ty pružinky omrknout a když tak mi vyfotit celý ten mechanismus třeba na něco přijdu.... :wink: Přijde mi že přívěra ti sice chodí vlivem bimetalu ale stupňovitá vačka která má za úkol zvýšit volnoběh se ti neopírá o šroub zvýšených otáček na volnoběh. Proto tam musí být vratné pružinky aby se zároveň s přívěrou natočila i stupňovitá vačka.

Edit: Taky záleží co tam máš za manuál... jestli originál nebo nějákej samodomo. Originálem jen sytič vypínáš ale celý mechanismus automatického sytiče zůstane zachovaný. PS: Manuální sytič na LEKRu nesnáším největší blbost co kdo mohl vymyslet... jsou sním jen problémy.

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

ok zejtra sundám ten filtrbox a z různejch stran to nafotit ten karbec včetně toho mechanismu..jinak ten manuál nefunguje od tý doby co sem zkoušel rozhejbat tu přívěru..prostě auto je uplně bez sytiče teď... sytič tam je přesně takovýto http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-favor ... it-s251055

byl tam už s tim když sem to koupil a to zapíná i vypíná...automat nešel s tim se to taky kupovalo..celý to bylo na tomhle manuálu..když se vytáh a prošláp se plyn tak držel kolem těch 1500 otáček a když se nechal třeba vytáhlej dýl tak po zahřátí motoru už to nemělo vliv a volnoběh byl kolem těch 850 s nim i bez což je logický..ale tim jak sem otevřel víko sytiče a tu bílou nožičku, co tam na ní je nasazenej ten bimetal, sem zkoušel rozhejbat (což nešlo páč byla jakoby vodorovně a totálně zatuhlá ale potom se to podařilo a díky tomu se podělala ta přívěra, která ale záhadně druhej den už šla)..tak ten manuál sem nějak asi vyřadil..a nejde už manuál ani automat..píšu slohy snad se to dá pochopit :-)

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.08, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

a nebo jsme zas někde blbě, máš nové svíčky? a nahlas odpory VN kabelů, palce, čistota kontaktů v rozdělovači a jede ti to víc jak 120? miloš

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

no svíčky sou nový Brisk DR17YC tak 500km tam jsou..ty odpory nemám jak změřit..rozdělovač je čistej a víc jak 100 sem zatim nejel..nebylo kde a s mejma sjetejma letníma gumama a vytlučenejma čepama a tlumičema by to byla sebevražda :-) ale na 100 se to rozpohybuje vcelku svižně a bez problémů

Autor:  Neex [ 25.3.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Věřím tomu že to bude jen v mechanizmu sytiče... tobě to obohacuje ale nemáš zvýšené otáčky na sytič to bude celá věda... proto chcípání během prvních 500 metrů vlivem nadměrných odporů které se překonávají právě díky zvýšeným otáčkám na sytič a obohacení.

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.08, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
no svíčky sou nový Brisk DR17YC tak 500km tam jsou..ty odpory nemám jak změřit..rozdělovač je čistej a víc jak 100 sem zatim nejel..nebylo kde a s mejma sjetejma letníma gumama a vytlučenejma čepama a tlumičema by to byla sebevražda :-) ale na 100 se to rozpohybuje vcelku svižně a bez problémů


a to je kolikrát problém znám několik fáček ze kterých nedostaneš víc jak 120 a musel se měnit rozdělovač, a VN kavely a pelec jesli je neprůchodný tak to bude chlastat miloš

Autor:  PJDefort [ 25.3.08, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

takže to podle tebe mám rozjet na víc než 120 abych to vyloučil? :-) heh...no zejtra zkusim nafotit ten karbec a nahodim to sem..pak se uvidí jesi mám riskovat zabití se :lol:

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/