Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
EDSR https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9876 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | EDSR |
Tak, dnes jsem dal Pastelce ten EDSR co jsem sestrojil a zklamání na celé čáre Odpustil bych mu lehké škubání při přechodech, to by se časem zlepšilo až by se spálily i ty poslední zbytky bordelů z kanálků uvolněné cyklohexanonem, avšak problém je s volnoběhem - je v podstatě neregulovatelný, nelze dát pod 1100rpm a pořád tak mírně kolíše.. na pohyby regulačních šroubů to zcela kašle, můžou být oba klidně zašroubované na doraz a motor si vesele točí okolo 1000rpm Strunu plynu jsem příliš předpnutou neměl. Čím by to mohlo být? Dosedací plochy karbu jsou vcelku velmi rovné. Mě napadly příliš vyšroubované šrouby dorazů klapek, ale vypadají že na ně od ¨ expedice z JIKOVu nikdo nesahal tak se mi to moc nezdá |
Autor: | Viky [ 26.3.08, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skubani pri prechodech je myslim moc paliva, EDSR v prechodu musi zahulit, ale cukat nesmi, to je jasny. Kdyz to mas "spravne" serizeny, musis hodit oblacek jako turbodehtak. Volnobeh.. tezko rict. Odhadl bych bud prisavani ohnutym vikem nebo tak neco. Pripadne ty klapky... jestli jsi toho kolem nich neodcistil vic nez zdravo a nevznikly vetsi skviry. Nekdy holt bordel drzi vsechno pohromade. |
Autor: | ventYl [ 26.3.08, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne presne toto robilo esdr tesnenie na sedri... volnobeh sa nedal nastavit a zralo to jak raketoplan. |
Autor: | CROWACK [ 26.3.08, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
co o krouzky na serizovacich sroubech? |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Těsnění je určitě EDSR, a O kroužky na šroubech byly samozřejmě vyměněny |
Autor: | Martin 007 [ 26.3.08, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co sis postavil přesně ??? Další věc je je příliš čistoty a přesnosti někdy škodí... |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
EDSR 120LS |
Autor: | Martin 007 [ 26.3.08, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No trysky atd tam je vše jo ? |
Autor: | fatal [ 26.3.08, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dorazy obou klapek se musí hodně dobře seřídit, jinak se to chová divně a špatně se to seřizuje. Pokud ti to někde nesaje falešný vzduch, tak bych to viděl na pravděpodobnou příčinu. |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, LS jak má být. Já bych to taky viděl na ty klapky ať o tom uvažuju jak uvažuju Stejně mi to ale přijde divné, ty dorazové šrouby nenesou známky toho že by za uplynulých 30 let viděly šroubovák Na falešný vzduch to nemá nárok, příruba je vzorně rovná Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec... |
Autor: | fatal [ 26.3.08, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: ... Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec... Bajwoko nedoporučuju. Takhle jsem to taky zkoušel a karbec musel po prvním startu ven, seřídit znova a pořádně. |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená. |
Autor: | Martin 007 [ 26.3.08, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Falešný vzduch to nemůže sát jenom kolem příruby !!! tam je míst kolem...určitě jsou zpět všechny záslepky, hadičky atd ? |
Autor: | fatal [ 26.3.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená. Také nemám měřidla. Cíl je správný, co nejuzavřenější, ale bez opření o stěnu karbu. Já to dělám podle sluchu. Při uzavření klapky (1. i 2.) musí být jasně slyšet cvaknutí o šroubek dorazu. O kousíček dál už cvakání nahrazuje tupý úder klapky o stěnu karbu, takže těsně před tím je to správné nastavení. A jede jak pilka. |
Autor: | Šemik [ 26.3.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Těmi záslepkami a hadičkami jsem si jist, ale pro jistotu zítra ještě okouknu Díky za radu Fatale, vyzkouším |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |