Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Rozdiel 120 a 125
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9896
Stránka 1 z 3

Autor:  Jonny [ 27.3.08, 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Rozdiel 120 a 125

Zdarec skodofkari ! ak sa to uz niekde riesilo nasmerujte ma :wink: ako rozoznam 120kovu hlavu od125kovej hlavy ? :arrow: tipek z vrekaca u ktoreho som si ju objednal tiez nevie ( je na vyber asi 15 hlav tak teraz si vyber ! ) :roll:

Autor:  Jarda S. [ 27.3.08, 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

nijak sou naprosto stejný :lol:

Autor:  Kachnis [ 27.3.08, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

jj motory 120L a 125L sou totozny...

Autor:  Jonny [ 27.3.08, 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
nijak sou naprosto stejný :lol:
Hmmm to mu mam akoze co povedat ? ze ani vianocka netusi ? ved ma posle do.....prec :shock: moze to byt farbou loga skoda na hlave ? ( vraj 120 mala zlte a 125 ine ale neviem ...asi je to kravina )

Autor:  Viky [ 27.3.08, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
jj motory 120L a 125L sou totozny...

Co kecas? Petikvaltovej motor je uplne jinej, ma delsi hadice a vejfukovy potrubi musi udelat prostor tomu patymu kvaltu prece! :lol:

Autor:  Jonny [ 27.3.08, 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
kachnis píše:
jj motory 120L a 125L sou totozny...

Co kecas? Petikvaltovej motor je uplne jinej, ma delsi hadice a vejfukovy potrubi musi udelat prostor tomu patymu kvaltu prece! :lol:
ale ja potrebujem vediet len rozdiel v hlave !!! blok je rovnaky to viem aj sam !!!

Autor:  Kachnis [ 27.3.08, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
kachnis píše:
jj motory 120L a 125L sou totozny...

Co kecas? Petikvaltovej motor je uplne jinej, ma delsi hadice a vejfukovy potrubi musi udelat prostor tomu patymu kvaltu prece! :lol:


si pako :) nekdo to veme vazne a bude zle :)

Autor:  fatal [ 27.3.08, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
si pako :) nekdo to veme vazne a bude zle :)


Jo, neblbněte, nebo si někdo bude řezat výfuk aby tam měl o kvalt víc...

Autor:  Šemik [ 27.3.08, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
Viky píše:
kachnis píše:
jj motory 120L a 125L sou totozny...

Co kecas? Petikvaltovej motor je uplne jinej, ma delsi hadice a vejfukovy potrubi musi udelat prostor tomu patymu kvaltu prece! :lol:


si pako :) nekdo to veme vazne a bude zle :)


:lol: :lol: :lol:

A hlavně se nesmí dát 125ková hlava na 120 motor, protože 125 samozřejmě méně točí a ty ventily by nestíhaly tempo 4q motoru a potkaly by se s rychloběžnými písty :lol:

Autor:  Kachnis [ 27.3.08, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
ale ja potrebujem vediet len rozdiel v hlave !!! blok je rovnaky to viem aj sam !!!


hlava je rovnaka, kdo tvrdi ze ne, keca :) at ma slepici jakoukoliv... spalovak 120 poznas , je vetsi nez 105 a od LS je to poznat na prvni kuk :)

Autor:  fatal [ 27.3.08, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.skoda110r.cz/article.php?id=461

Autor:  Viky [ 27.3.08, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Ted vazne

Na motor 120 nebo 125 (tzn. 742.12, motor s cislem /2) muzes dat hlavu skoro jakoukoliv od 1000ky po 125ku, takze se moc nespletes, prinejhorsim to pojede treba divne, ale vpodstate nemas sanci ten motor nejak poskodit.

Jina situace je u 120LS (742.12X motor s cislem /9 nebo /6), kde ma motor hlavu jinou, protoze ma taky jiny pisty. Hlava se pozna podle neobvykle velkejch ventilu a toho, ze je vybrana pro vyboulenej pist. Hlava 130 je uplne divna, ventily taky velky.

Hlava 1000/100/105 se pozna podle malejch spalovacich prostoru, malejch ventilu a malejch kanalu, ta sice na 120 jde taky dat, zrejme by to tahlo slusne odspodu, ale ubral bys tomu tah pres 4000 otacek.

Takze jestli mas nekolik ruznejch hlav a vetsina z nich je na 120L, tak si vyber ktera se ti bude vic libit.

Vic to nebudu rozvadet.

Autor:  Ondras83 [ 27.3.08, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

130 má větší ventili než fávo ?...někde sem čet, že se dá dát do škodovácký hlavy (po úpravě) ventili ze žigula a to je pak dělo....(jestli budu stavět motor, tak přemejšlim o tom, že nechám udělat hlavu u Geminiho)

Autor:  Jonny [ 28.3.08, 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ted vazne

Viky píše:
Na motor 120 nebo 125 (tzn. 742.12, motor s cislem /2) muzes dat hlavu skoro jakoukoliv od 1000ky po 125ku, takze se moc nespletes, prinejhorsim to pojede treba divne, ale vpodstate nemas sanci ten motor nejak poskodit.

Takze jestli mas nekolik ruznejch hlav a vetsina z nich je na 120L, tak si vyber ktera se ti bude vic libit.

Vic to nebudu rozvadet.

ano ano tomuto rozumiem ale ja potrebuhem vediet aky je rozdiel medzi HLAVOU 120 a HLAVOU 125 a takto zistit co mam vlastne za motor nakolko je cislo brusene a prerazene takze z neho sa nedozviem nic .... a tie hlavy nemam doma ale su vo firne ktora sa zaobera ekolikvidaciou takze zohnat ich je zalezitost sikovnosti a keby mi mal kazdy tyzden nosit druhu :? asi by ho chytili :shock: ..... ja chcem 125 hlavu !!!! ale nakolko neviem aky je medzi nimi rozdiel tak mi ju nemoze doniest :evil:

Autor:  Drak [ 28.3.08, 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Neber to jako urážku, ale asi seš trochu natvrdlej, máš to napsaný navrchu asi třikrát, 120 a 125 má naprosto identický motory, tyto verze se liší jen převodovkou a ničím jiným, proto na motor do škody 125 patří hlava se žlutou slepicí.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/