Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Problém Š120L (benzin/LPG) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9950 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vlastik [ 30.3.08, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | Problém Š120L (benzin/LPG) |
Dobrý den Kamarád se Š120L má problém s chodem motoru na benzin (většinou provozuje auto na LPG). Při přepnutí z LPG mu při akceleraci vůz "cuká" a při volnoběhu "chcípá" motor. Při provozu na LPG zcela OK- jede jak má a volnoběh je také v pořádku. Včera jsme rozdělávali karburátor ( typ EDSR) a uvnitř je krásně čistý, také kontrola stavu zap. svíček- také OK (najeto na nich necelých 10000 km). Dále kontrola nastavení bohatosti směsi paliva na karburátoru pomocí nastavovacího šroubku (vzláštní je, že ať je úplně dotažený a nebo úplně povolený, změna se nikde neprojevuje!!!). Kontrolovali jsme i fci. palivového čerpadla- také OK a jako poslední proběhlo odkalení palivové nádrže- vytékající benzin byl bez sebemenších nečistot. Prosím, co může špatný chod na benzin způsobovat? Děkuji- Vlastik |
Autor: | slovacek.milos [ 30.3.08, 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém Š120L (benzin/LPG) |
Vlastik píše: Dobrý den Kamarád se Š120L má problém s chodem motoru na benzin (většinou provozuje auto na LPG). Při přepnutí z LPG mu při akceleraci vůz "cuká" a při volnoběhu "chcípá" motor. Při provozu na LPG zcela OK- jede jak má a volnoběh je také v pořádku. Včera jsme rozdělávali karburátor ( typ EDSR) a uvnitř je krásně čistý, také kontrola stavu zap. svíček- také OK (najeto na nich necelých 10000 km). Dále kontrola nastavení bohatosti směsi paliva na karburátoru pomocí nastavovacího šroubku (vzláštní je, že ať je úplně dotažený a nebo úplně povolený, změna se nikde neprojevuje!!!). Kontrolovali jsme i fci. palivového čerpadla- také OK a jako poslední proběhlo odkalení palivové nádrže- vytékající benzin byl bez sebemenších nečistot. Prosím, co může špatný chod na benzin způsobovat? Děkuji- Vlastik vlastiku to bude zas tím válečkem, jedná se o dopojovač volnoběhu elektromagnet, nejde do něj 12V je odpojený nebo necvaká když zapneš klíček a přikládáš a sděláváš konektor, musíš zas otevřít motor zjistit a pak napiš miloš |
Autor: | Vlastik [ 30.3.08, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuju Miloši za radu...zkusíme s kámošem a dám vědět. Vlastik |
Autor: | Vlastik [ 6.4.08, 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobrý den Po delší době píši reakci na svůj dotaz. Dle kamarádových slov na svém karburátoru odpojovač volnoběhu nemá !!! Neměl ho ani na starém karburátoru, který minulý rok vyměnil za současný repasovaný. Problém se "škubáním" a otáčkami na volnoběh při přepnutí na benzin tedy přetrvávají. Trochu pomohlo vyměnit zapalovací svíčky, ale mám obavy, že je to jen subjektivní pocit. Děkuji předem za kamaráda za jakoukoliv radu |
Autor: | Viky [ 6.4.08, 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlastik píše: Dobrý den Po delší době píši reakci na svůj dotaz. Dle kamarádových slov na svém karburátoru odpojovač volnoběhu nemá !!! Neměl ho ani na starém karburátoru, který minulý rok vyměnil za současný repasovaný. Problém se "škubáním" a otáčkami na volnoběh při přepnutí na benzin tedy přetrvávají. Trochu pomohlo vyměnit zapalovací svíčky, ale mám obavy, že je to jen subjektivní pocit. Děkuji předem za kamaráda za jakoukoliv radu Nema treba vadny ventil na benzin? Se mi stalo ze otviral spatne. |
Autor: | Kachnis [ 7.4.08, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale kdyz nereaguje na povolovani sroubu? kterym ste tocili? malym zesikma vpredu nebo velkym zboku? zasroubuj oba uplne, malej povol o 1,5 otacky a velkej o 2 otacky a nejak to jet musi... potom uz jenom malym doladis tah, kdyz pri ubrani plynu z otacek bude strilet, je moc chudej, musis ho povolit..potom uz jen dodelej velkym sroubem otacky a hotovo.. |
Autor: | spartra [ 9.4.08, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
co o kroužky na šroubkách, potom špatný osky, nastavení klapek |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |