Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Chladič oilu
Casto se tu mluvi o chladicich na motorovej oil. Ja jsem presvedcen ze skodovacka koncepce chladice stoji za pikacu. Filtr moc nefiltruje, pokud dojde k prurazu nebo prdnuti hadice je vymalovano ... Urcitym vylepsenim by bylo udelat ten chladic podle koncepce Volvo - tedy chladit oil vodou ve vane. Otazka jak to udelat u skodovky napadaji me tenke Cu trubicky ... udelat z nich mrizku na dne vany a hnat tudy vodu z chlazeni Nejake namitky nebo navrhy na reseni?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 11:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Já bych zatim náko vošéfoval klasický chladič...
Když sem tu vodu do oilu navrhl Simirovi tak mě poslal dopr...páč prej žádná voda do oilu už nikdy
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 11:28 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???
jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 13:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Gemini píše: este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???
jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi
Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 13:07 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 13:09 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Matthes píše: Gemini píše: este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???
jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?
co myslis vysokymi otackami ? na zavodoch dovrchu sa chladice na skodovkach nepouzivaju, RSa sa nerata, to je sucha skrina.......mozem robit co chcem, teplota oleja neprevysi 100-110 stupnov, ked voda ma 80-90.........
chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 13:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak nic no Dam na zkusenejsiho
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 13:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Gemini píše: chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi
Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD.
|
31.3.08, 13:42 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
fatal píše: Gemini píše: chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD.
tak to si mal uz vylagrovany motor...
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 14:49 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Gemini píše: tak to si mal uz vylagrovany motor...
Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.
|
31.3.08, 15:09 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
fatal píše: Gemini píše: tak to si mal uz vylagrovany motor... Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.
to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach..... ak je dobry motor, kontrolka oleja musi zhasnut uz pri startovani (ked starter toci motorom)
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
31.3.08, 15:31 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 15:34 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Gemini píše: to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach...
Hádat se nebudu, ale ložiska rozhodně nevypadaly špatně. A při točení startérem kontrolka zhasínala. Mimochodem, zrovna včera jsem oživoval motor po roce stání, no a při točení startérem kontrolka ne a ne zhasnout. Tak jsem to nahodil normálně a zhasla hned. Ovšem tenhle motor už vylágrovaný fakt je.
|
31.3.08, 15:47 |
|
|
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48
_________________
|
31.3.08, 16:50 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
madmax píše: Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48
Já tam vidim výztuhy vlečky...ty tam máš copa ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 16:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|