Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Chladič oilu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9973
Stránka 1 z 2

Autor:  Matthes [ 31.3.08, 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Chladič oilu

Casto se tu mluvi o chladicich na motorovej oil. Ja jsem presvedcen ze skodovacka koncepce chladice stoji za pikacu. Filtr moc nefiltruje, pokud dojde k prurazu nebo prdnuti hadice je vymalovano ... Urcitym vylepsenim by bylo udelat ten chladic podle koncepce Volvo - tedy chladit oil vodou ve vane. Otazka jak to udelat u skodovky :shock: napadaji me tenke Cu trubicky ... udelat z nich mrizku na dne vany a hnat tudy vodu z chlazeni :) Nejake namitky nebo navrhy na reseni? :)

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych zatim náko vošéfoval klasický chladič...

Když sem tu vodu do oilu navrhl Simirovi tak mě poslal dopr...páč prej žádná voda do oilu už nikdy :D :D :D

Autor:  Gemini [ 31.3.08, 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi

Autor:  Matthes [ 31.3.08, 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi


Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

S tim lepšim oilem už sem taky argumentoval :D :D :D

Autor:  Gemini [ 31.3.08, 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Gemini píše:
este mi povedzte, naco taky chladic pchat do auta ???

jediny vazny dovod je montaz turba, pripadne rally motor......v dnesnej dobre su podstatne lepsie oleje ako pred 20-30 rokmi


Takze myslis ze zbytecne? I pro provoz ve vysokych otackach?


co myslis vysokymi otackami ? na zavodoch dovrchu sa chladice na skodovkach nepouzivaju, RSa sa nerata, to je sucha skrina.......mozem robit co chcem, teplota oleja neprevysi 100-110 stupnov, ked voda ma 80-90.........

chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi

Autor:  Matthes [ 31.3.08, 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nic no :( :) Dam na zkusenejsiho :)

Autor:  fatal [ 31.3.08, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi


Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD. :)

Autor:  Gemini [ 31.3.08, 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Gemini píše:
chladice sa uz nepouzivaju , skor vymeniky tepla olej - voda , cize naskor voda zohreje olej a potom ho zase chladi


Zrovna toto mě kdysi napadlo udělat. Když jsem jezdil delší trasy a olej se hodně zahřál, klesal mi tlak. Tak jsem o tom uvažoval. Olej byl M6AD. :)


tak to si mal uz vylagrovany motor...

Autor:  fatal [ 31.3.08, 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
tak to si mal uz vylagrovany motor...


Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.

Autor:  Gemini [ 31.3.08, 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Gemini píše:
tak to si mal uz vylagrovany motor...


Vylágrovaný vůbec nebyl. Spíše měl citlivější tlakoměr (spínač kontrolky), při zastavení po 20km jízdy kontrolka na volnoběhu problikávala.


to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach..... ak je dobry motor, kontrolka oleja musi zhasnut uz pri startovani (ked starter toci motorom)

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

A co když zhasne během nabíhání sytiče a motor sebou mele a pak ztichne ??? 8) 8) 8)

Autor:  fatal [ 31.3.08, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
to neni citlivejsi kontrolka, ale nizky tlak oleja, utekalo ti to na hlavnych loziskach...


Hádat se nebudu, ale ložiska rozhodně nevypadaly špatně. A při točení startérem kontrolka zhasínala. Mimochodem, zrovna včera jsem oživoval motor po roce stání, no a při točení startérem kontrolka ne a ne zhasnout. Tak jsem to nahodil normálně a zhasla hned. Ovšem tenhle motor už vylágrovaný fakt je.

Autor:  madmax [ 31.3.08, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

madmax píše:
Tohle uz je davno vymysleny -> Škoda 105/120/130 Sporotvni upravy od Plska str. 46 - 48


Já tam vidim výztuhy vlečky...ty tam máš copa ??? 8) 8) 8)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/