Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
tesneni pod vicko karbece https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9980 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rider Skoda [ 31.3.08, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | tesneni pod vicko karbece |
o se stane kdyz dam na karburator SEDR tesneni z karburatoru EDSR(to bez toho vykrojeneho trojuhelnicku)?Na EDSR je pry tesneni vicka to bez takoveho vystrrizeneho trojuhelnicku a na SEDR by melo byt s tim vystrizenym trojuhlenickem...Je to sparvne? |
Autor: | Martin [ 31.3.08, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Tohle napsal pan Čech: Víko karburátoru není jenom prostým krytem, ale většinou obsahuje kanály sytiče a ekonostat. Dále obsahuje držák hřídele plováku a často i jehlový ventil. Mezi víko a těleso karburátoru se vkládá těsnění, které svými otvory určuje proudění vzduchu a případně paliva jednotlivými kanály. Proto je nutné použít vždy přesně to těsnění, které je pro daný typ karburátoru určeno, jinak nemusí být některé činnosti karburátoru funkční. Platí zvláště pro karburátory Jikov 32 EDSR a 32 SEDR, kde vypadá těsnění téměř stejně, ale použití těsnění z EDSR v SEDRu způsobí neseřizovatelnost volnoběhu a jeho špatný chod. |
Autor: | žděba [ 31.3.08, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
no já ten trojuheniček vystřih a pohoda SEDR neprotestoval, ale chce to udělat pečlivě! |
Autor: | Rider Skoda [ 2.4.08, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
diky moc za rady.Hlavne martinovi!Je to naprosta pravda co psal pan CEch.Jsem tam mel z EDSRu tesneni, volnobeh se nedal naprosto postelovat,at jsem otacel sroubkama jak jsem chtel a pri rozjedzech a malem plynu se dusila.A zahlcovalal pri jizde bez plynu.Ted uz mam SEDR tesneni a slape jako blazen:-) |
Autor: | Kachnis [ 2.4.08, 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
v jirkove v mototechne kdyz pani jedno nema, da mi to druhy, s tim ze se do nej procvakne dirka, nevim ktery ji ma a ktery ne, ale z jednoho jde udelat tesneni pro druhy tim procvaknutim.. |
Autor: | ventYl [ 5.4.08, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
akurat vcera som jeden taky karburator montoval. typ kupil moj stary motor, ale vyse roka stal bez ladu a skladu a napadal do karburatora motor, tak ze vycistit. zhodil vicko, cele to preplachol. povedal som mu, pojdes do mototechny, popytas si tesnenie na SEDRa a ked ti teta da tesnenie, bez vahania povies, ze chces to druhe, lebo ti da to bez diery na volnobezny kanal. borec isiel, kupil prve, co dostal. mal stare tesnenie, porovnal, ale zlym smerom, polozil nove na stare. namontoval tam, potom ma zavolal na nastavenie volnobehu. s filtrboxom volnobeh bez sytica nejakych 250 otacok, zhodili sme filtrbox, natocili, volnobeh 3000 :shock: . vicko dole, do tesnenia vyrezat dieru, namontit naspat, kristenseenovou metodou bol za 5 minut volnobeh nastaveny a slape jak oci, akurat som dal krapatko malo benzinu, napikacu to taha do kopca. som bol blby, ze som sa nepozrel do volnobezneho kanala, ze tam vidno tesnenie a nie dieru. |
Autor: | paradio [ 12.4.08, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
dneska jsem dával na SEDR nové víčko a omylem jsem tam dal nové těsnění EDSR, auto nijak neprotestovalo, jen volnoběh nešel seřídit, Zhasínal motor. Obraceně jsem to ještě nezkusil. EDSR nemá trojúhelníkový otvor, SEDR má. "tak je to spravně, tak to má byt" |
Autor: | ventYl [ 12.4.08, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: dneska jsem dával na SEDR nové víčko a omylem jsem tam dal nové těsnění EDSR, auto nijak neprotestovalo, jen volnoběh nešel seřídit, Zhasínal motor. Obraceně jsem to ještě nezkusil. EDSR nemá trojúhelníkový otvor, SEDR má. "tak je to spravně, tak to má byt" no to je presne priznak, ze tam mas blbe tesnenie. akonahle nejde nastavit volnobeh, treba kuknut do komory prveho stupna na rozmedzie vicka a tela karburatora do otvoru, ked tam nie je vidno dieru, je zle. SEDR tesnenie na EDSR karburatore by teoreticky nemalo vadit, EDSR v tom mieste tusim nema nic. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |