Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
GO karburatora https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9994 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | GO karburatora |
kde co ako? alebo este lepsie: kto? |
Autor: | michalkatka [ 31.3.08, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GO karburatora |
deekay píše: kde co ako? alebo este lepsie: kto? to nazmákneš aj sám |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak hovor: |
Autor: | Matthes [ 31.3.08, 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... aby mi vela srobkov nezostalo co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti? |
Autor: | Matthes [ 31.3.08, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: aby mi vela srobkov nezostalo co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti? No ja nedavno repasoval motorek na strerace a zustal mi takovej malej plech - plisek a nevim zaboha kam s nim To je normalni ... No cisteni sprejem za jizdy je uciny asi jako vosk Horsta Fuchse proti holubimu trusu a projektilum ze vzduchovky |
Autor: | Vít [ 31.3.08, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu. Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně. |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu. Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně. ale kde? dnes tomu uz v servisoch prd rozumeju, vies ako to je: ked sa spytas ci vedia tak ti neodpovedia ze nie chcelo by to nejakeho profika ale na slovensku nikoho nepoznam |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
co som pozeral v andrtovi tak nastavit LEKR je masaker, radsej sa toho ani nedotknem.... |
Autor: | Nepér [ 31.3.08, 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, tady za rohem na to mám jednoho pána... http://www.sweb.cz/karburatory/ |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: No, tady za rohem na to mám jednoho pána... http://www.sweb.cz/karburatory/ jasne, toho poznam, ale na slovensku by bolo ovela lepsie, nemienim si posielat karburator do ciech, to sa mi zda zbytocne ozaj, ty si mu daval spravit karbec ze? nejaky vysledok? |
Autor: | Nepér [ 31.3.08, 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ani ne ale brzo k němu půjdu dát toho pierburga, tak uvidíme, zkusím ho strčit k sobě do auta, jestli se něco změní s tím klepáním. |
Autor: | michalkatka [ 1.4.08, 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď... a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave... |
Autor: | deekay [ 1.4.08, 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď... a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave... aha pytal som sa na nejake webre ale tie su mastne drahe... ja mam kp asi 10,1 ku 1 myslim,sacie kanaly su rozsirene aj v hlave aj na sani. musim najprv skusit prerobit ten rozdelovac, myslim tze 136x bude mat vhodnejsi pirebeh pre moj motor, alebo sa mylim? |
Autor: | bosator [ 1.4.08, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to nijak dramaticky neviděl. Mimo sestavy toho automatického sytiče, na LEKRU nic zákeřného a moc složitého není. Pokud si někdy rozebíral a dobře složil např. karburátor ze š120, tak si myslím, že se v klidu můžeš, s troškou šikovnosti, pustit i do tohoto.Sundej víčko, včetně sestavy sytiče, profoukej kanaly, trysky, dej nové těsnění, gumičku na šroub bohatosti, obohacovač, vyčisti difuzor, promazej klapky a klapku sytiče….vyzkoušej a promazej odpojovač volnoběhu.Jen bych doporučil, pokud ti sytič, tak nějak funguje, tak to jen promazej, ale zbytečně sestavu nerozebírej. Samotné nastavení volnoběhu a směsi, se dá taky zvládnout v amatérských podmínkách. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |