Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

GO karburatora
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9994
Stránka 1 z 1

Autor:  deekay [ 31.3.08, 21:49 ]
Předmět příspěvku:  GO karburatora

kde co ako? :D
alebo este lepsie: kto? :lol:

Autor:  michalkatka [ 31.3.08, 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: GO karburatora

deekay píše:
kde co ako? :D
alebo este lepsie: kto? :lol:


:shock:

to nazmákneš aj sám :?:

Autor:  deekay [ 31.3.08, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

tak hovor: :D

Autor:  Matthes [ 31.3.08, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto :lol:

Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... :)

Autor:  deekay [ 31.3.08, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto :lol:

Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... :)

aby mi vela srobkov nezostalo :shock:
co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?

Autor:  Matthes [ 31.3.08, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
aby mi vela srobkov nezostalo :shock:
co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?


No ja nedavno repasoval motorek na strerace a zustal mi takovej malej plech - plisek a nevim zaboha kam s nim :lol: To je normalni ... No cisteni sprejem za jizdy je uciny asi jako vosk Horsta Fuchse proti holubimu trusu a projektilum ze vzduchovky :)

Autor:  Vít [ 31.3.08, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.


Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.

Autor:  deekay [ 31.3.08, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.


Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.

ale kde? :( dnes tomu uz v servisoch prd rozumeju, vies ako to je: ked sa spytas ci vedia tak ti neodpovedia ze nie :(
chcelo by to nejakeho profika ale na slovensku nikoho nepoznam

Autor:  deekay [ 31.3.08, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

co som pozeral v andrtovi tak nastavit LEKR je masaker, radsej sa toho ani nedotknem....

Autor:  Nepér [ 31.3.08, 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

No, tady za rohem na to mám jednoho pána...
http://www.sweb.cz/karburatory/

Autor:  deekay [ 31.3.08, 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
No, tady za rohem na to mám jednoho pána...
http://www.sweb.cz/karburatory/

jasne, toho poznam, ale na slovensku by bolo ovela lepsie, nemienim si posielat karburator do ciech, to sa mi zda zbytocne :D
ozaj, ty si mu daval spravit karbec ze? nejaky vysledok? :D

Autor:  Nepér [ 31.3.08, 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ani ne :)
ale brzo k němu půjdu dát toho pierburga, tak uvidíme, zkusím ho strčit k sobě do auta, jestli se něco změní s tím klepáním.

Autor:  michalkatka [ 1.4.08, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...

a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...

Autor:  deekay [ 1.4.08, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...

a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...

aha :( pytal som sa na nejake webre ale tie su mastne drahe...
ja mam kp asi 10,1 ku 1 myslim,sacie kanaly su rozsirene aj v hlave aj na sani.
musim najprv skusit prerobit ten rozdelovac, myslim tze 136x bude mat vhodnejsi pirebeh pre moj motor, alebo sa mylim?

Autor:  bosator [ 1.4.08, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to nijak dramaticky neviděl. Mimo sestavy toho automatického sytiče, na LEKRU nic zákeřného a moc složitého není. Pokud si někdy rozebíral a dobře složil např. karburátor ze š120, tak si myslím, že se v klidu můžeš, s troškou šikovnosti, pustit i do tohoto.Sundej víčko, včetně sestavy sytiče, profoukej kanaly, trysky, dej nové těsnění, gumičku na šroub bohatosti, obohacovač, vyčisti difuzor, promazej klapky a klapku sytiče….vyzkoušej a promazej odpojovač volnoběhu.Jen bych doporučil, pokud ti sytič, tak nějak funguje, tak to jen promazej, ale zbytečně sestavu nerozebírej. Samotné nastavení volnoběhu a směsi, se dá taky zvládnout v amatérských podmínkách.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/