Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
co sa stane pri pohnuti vlozky valca a neprekuzkovani? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9999 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | deekay [ 31.3.08, 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | co sa stane pri pohnuti vlozky valca a neprekuzkovani? |
ma tak napadlo ze ked ma motor najazdene nejake tie kilometre tak uz su navzajom vychodene drážky od krúžkov v kazdej vlozke a ked sa vlozka otoci, tak tam tam tie mikroskopicky vyrezane drazky potom uz nesedia. je to tak? |
Autor: | fatal [ 31.3.08, 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jde jen o kroužky, nemusí se otáčet vložka, stačí otočit kroužky. To jsem zkusil a motor přežil. Ale doma to nezkoušejte. |
Autor: | deekay [ 1.4.08, 00:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Pokud jde jen o kroužky, nemusí se otáčet vložka, stačí otočit kroužky. To jsem zkusil a motor přežil. Ale doma to nezkoušejte. nemyslim nejake drasticke otacanie, proste o milimeter po obvode a tak proste ked vyberes piest aj s vlozkou a das ho spat, tak ako docielis aby to presne tak ako predtym? |
Autor: | fatal [ 1.4.08, 00:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: nemyslim nejake drasticke otacanie, proste o milimeter po obvode a tak proste ked vyberes piest aj s vlozkou a das ho spat, tak ako docielis aby to presne tak ako predtym? Kroužky jsem otáčel docela drasticky, protože někdo je tam asi dal blbě, zámky byly pod sebou. Takže prakticky všechny kroužky byly otočeny minimálně pár cm po obvodu. Vložku jsem měl venku asi jen jednu (už si to přesně nepamatuju) a asi jsem přesnost nijak neřešil. Byl jsem rád, že se mi to podařilo přetěsnit. |
Autor: | Drak [ 1.4.08, 06:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Těsnění vložky by se teoreticky při jemným vytažení nic stát nemělo, ale nedělal bych to, kroužky pokud nejsou připečený se ti stejně pootočí aj s válcem a navíc jsou do sebe zaběhaný a jakmile s nima pohneš, tak se musí zabíhat znovu, což se ti projeví na zvýšené spotřebě jak oleje, tak benzínu a zkrátíš si životnost motoru, to už je rozumější dát nový kruhy. |
Autor: | deekay [ 1.4.08, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Těsnění vložky by se teoreticky při jemným vytažení nic stát nemělo, ale nedělal bych to, kroužky pokud nejsou připečený se ti stejně pootočí aj s válcem a navíc jsou do sebe zaběhaný a jakmile s nima pohneš, tak se musí zabíhat znovu, což se ti projeví na zvýšené spotřebě jak oleje, tak benzínu a zkrátíš si životnost motoru, to už je rozumější dát nový kruhy. no valec sme z vlozky nevyberali len celu vlozku aj s valcom, takze v tomto pripade je to ok? |
Autor: | Drak [ 1.4.08, 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
No už při té manipulaci se to pohne, každopádně na funkci motoru to nebude mít vliv, může se ale projevit vyšší spotřeba oleje a benzínu. Když už je to tak rozkuchaný, tak bych koupil nový kruhy, ty zas tak moc nestojí. |
Autor: | deekay [ 1.4.08, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: No už při té manipulaci se to pohne, každopádně na funkci motoru to nebude mít vliv, může se ale projevit vyšší spotřeba oleje a benzínu. Když už je to tak rozkuchaný, tak bych koupil nový kruhy, ty zas tak moc nestojí. rozkuchane to bolo... uz je to poskladane mam to kvoli tomu znovu ropitvat?? najazdim 3tis km rocne |
Autor: | Nepér [ 1.4.08, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne. |
Autor: | Drak [ 1.4.08, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak při takovým provozu nepoznáš sebemenší rozdíl, to bys cítil až při 10-15000 km ročně |
Autor: | deekay [ 1.4.08, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Tak při takovým provozu nepoznáš sebemenší rozdíl, to bys cítil až při 10-15000 km ročně uff, to ste ma potesili dik za rady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |