Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Re: Přístrojovka favo
mivec píše: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=7501&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=chavier Já jsem byl pokusný králík a vše funguje tak jak má Díky moc.To sem tu nějak nenašel.Už to kopíruju na papír a hned jak bude chvilka tak se půjdu bavit s káblama.Potom se už budou jen dolaďovat muchy nebo nová kabeláž když to bude hořet [/quote]
No hořet by to nemělo...mě max. při zapnutých potkávačkách svítila kontrolka mazání apod než jsme všechny ty piny odzkoušeli je to trochu piplačka, ale výsledek stojí za to.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.08, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
novas.20
Příspěvky: 9 Bydliště: Rakvice,Dolní 47 691 03
|
Já už sem to pořešil,sehnal sem si a vyměnil přístrojovku a je to ohromne
_________________ Škoda 125L 5kvalt R.V. 1989-Nejlepší vůz
Škoda Favorit 136Lse R.V. 1993 -Betelné vozidlo
Škoda Felicia 1,3 BMM 50 Kw R.V. 1995- Můj kůň
|
21.1.08, 19:35 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Panove a jak resite to predelani pinu?? - Sezenete si nove konektory ktere jsou ustrihle a pak draty pajite k sobe, nebo to z konektoru prepicháváte do tech novejch ???
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
21.1.08, 20:51 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
DRYVER píše: Panove a jak resite to predelani pinu?? - Sezenete si nove konektory ktere jsou ustrihle a pak draty pajite k sobe, nebo to z konektoru prepicháváte do tech novejch ???
My jsme to přepichovali...a prakticky potřebuješ jenom jeden konektor. Takový osmipionvý. A jdou tam napasovat i nové i staré typy těch konektorů.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.1.08, 09:29 |
|
|
mivec
Příspěvky: 6
|
Přistroje favorit černé s otáčkoměrem za stare s hodinama
Tak sem se po čtyřech dnech dostal k předělání té novější přístrojovky a dopadlo to dobře až na nějaké drobnosti v kontrolkách.Stačilo vyměnit žarovky za nové !Přepichování pinů byla brnkačka a celkem rychlovka.Teď už stačí jen doladit palivoměr který trochu kecá.Nejhorší na tom že po každé jinak.Co si o tom myslíte?Skontrolovat kontakty na desce nebo plovák nebo může být chyba přímo v budíku?A děkuji za předešlé onfo "jak na to".
_________________ Michal-KM /Fanóšek 136 L 46kW 1988
Jede,brzdí,koroduje.Ve stádiu omlazování.
|
25.1.08, 19:05 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Re: Přistroje favorit černé s otáčkoměrem za stare s hodinam
mivec píše: Tak sem se po čtyřech dnech dostal k předělání té novější přístrojovky a dopadlo to dobře až na nějaké drobnosti v kontrolkách.Stačilo vyměnit žarovky za nové !Přepichování pinů byla brnkačka a celkem rychlovka.Teď už stačí jen doladit palivoměr který trochu kecá.Nejhorší na tom že po každé jinak.Co si o tom myslíte?Skontrolovat kontakty na desce nebo plovák nebo může být chyba přímo v budíku?A děkuji za předešlé onfo "jak na to".
Zkus se podívat na plovák, a na tu cívku co je na něm...možná že jsou ty drátky přes sebe...mě se například zasekával na jednom a tom samém místě. a Pokud nebude chyba tam, tak zkus jestli je dobrá kabeláž a pokud ani to ne, zkus jestli je dobře zasunutý pin...prostě jestli to tam má dobrý kontakt....a pokud to bude vše OK, je chyba v přístrojovce...to je bohužel stinná stránka těch přístrojovek....tu novou jsem měl z vrakáče a nefungoval mi na ni otáčkoměr a polovina žároviček. Tak jsem to přehodil z té staré.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.1.08, 19:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Přistroje favorit černé s otáčkoměrem za stare s hodinam
ak máš budíky s BMM tak to bude ukadovať inak... ak chceš tak prehoď črevá...
BMM má iný plavák...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.1.08, 19:33 |
|
|
mivec
Příspěvky: 6
|
Přistroje favorit černé s otáčkoměrem za stare s hodinam
Mýslím že by to mohlo být asi v té přístrojovce nebo na pinech konektoru.Starej měřák chodil dobře jen nesvítila rezerva."chyba žáravky"!A novej svítí jen ukazuje i při stání auta po každém zapnutí zapalování jinou hodnotu.Teď by tam mělo být tak na hraně rozervy a to asi bude protože kontrolka svítí teda skoro po každé ale ručička ukáže jednou půl a jednou nic pak tak akorát.Asi se pustím hned po pinech do preparace budíku.To bude mlska!Starej už mám venku.Ten novej počká až po neděli.Přes víkemd musím do zaměstnání tak doufám že někde nezůstanu vyset bo jezdím pořád na sucho.Díky za rady,pak napíšu jak to dopadlo.
_________________ Michal-KM /Fanóšek 136 L 46kW 1988
Jede,brzdí,koroduje.Ve stádiu omlazování.
|
25.1.08, 20:45 |
|
|
mivec
Příspěvky: 6
|
Přistroje favorit černé s otáčkoměrem za stare s hodinam
Taky ji mám z bouračky.Ještě bych potřeboval dveře na nové tapecíry a je to OK.
_________________ Michal-KM /Fanóšek 136 L 46kW 1988
Jede,brzdí,koroduje.Ve stádiu omlazování.
|
25.1.08, 20:48 |
|
|
jozko.boy
Příspěvky: 1
|
vymena palubovky vo favorite
Cest praci
chcem sa spytat ked chcem vymenit palubovku z felicie do favorita ako mam postupovat?
|
7.2.08, 21:10 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Re: vymena palubovky vo favorite
jozko.boy píše: Cest praci chcem sa spytat ked chcem vymenit palubovku z felicie do favorita ako mam postupovat?
http://www.pepes.cz/auto.htm
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.2.08, 09:40 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
ohledně té palubky z té feldy je tam toho vic ale pokud vcelku rozumiš elektrice tak to ujde dělaj jsem so sám po odpolednech vklidu za tři dny kdyby neco tak dej vědět poradim
|
8.2.08, 16:53 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
jo a ohledně toho budiku paliva u těch budiku z BMM to bude muset byt asi jinak zapojeny pač BMM má na palivoměr 1 drát pokud se nepletu mělo by to byt jak u feldy, a karbec a ecotronic má 3 dráty 2x měření a 1x kontrorka rezervy.
A jestli je to tak na žlutý vodič co vede od plováku (stary typ) dáš paralérně odpor 1K6 a připojiš ho na novej budik ostatni dva nezapojuješ a mělo by to fungovat. Kdyby něco poradim.Hodně zdaru
|
8.2.08, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|