|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
otackomer Felicie
Prosim o radu, jedna se o Skodu Felicie BMM rok 1996.
Zavada-otackomer neukazuje asi az do 3000 ot/min pak zacne ukazovat ale tak o 1500 otacek vic nez je skutecnost.
Postup odhaleni zavady-napojil jsem VAG, na notasu mi to prez vag ukazuje otacky spravne-takze signal z RJ je v pohode
- ocistil jsem ty tri koliky co jsou pod otackomerem - nic se nestalo.
- koupil jsem novej otackomer - neukazuje uplne stejne jak ten starej.
Ty tri koliky dle el. schematu - do jednoho jde signal z RJ
- do druheho by melo jit nake redukovane napeti
- treti kolik je kostra
ja sem na 2 a 3 koliku nameril tyto hodnoty napeti oproti kostre> vypnute zapalovani> 2 k - nic, 3 k 0,8 V
zapnutej klicek > 2 k - nic, 3 k 8,2 V
otacky 1000 > 2k 8,2 V, 3 k 8,2 V pri zvysovani otacek klesa napeti na 2 a 3 k az k nule.
dalsi postup - koupit celou pristrojovou desku, pac tam je podle me zakopanej pas. Ale co kdyz to nepomuze??
Napada nekoho nake jine reseni? A nebo se nekdo z necim podobnym setkal?
|
1.3.08, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
Asi jsi to kontroloval ale....není zakopanej pes v místě kde jsou ty klíčky v kontaktu s tišťákem?Je dobrý ten spoj proletovat.
|
1.3.08, 21:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
DPC....von je u BMM otáčkoměr z ŘJ ????.....do pyči fakt...
FUCK BMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.3.08, 17:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Hele já asi vím o co jde ale nevim co to spůsobuje a co s tím dělat, já prostě ty budíky vytáhnu ven odnesu je do opravy televizorů, za hodinu je vyzvednu a maká to chcou za to 500,- jenže teď už jsem se s tím cca 2-3 roky nesetkal, ti chlapi to tam evidentě opravovali často páč hned věděl co s tím a doporučil mě je známej, jediný co si snad pamatuju tak že zezadu naletovali nějakej odpor někde mezi kostru a ten tištěnej spoj, ale já blbec jsem prostě tenkrát pořádně nekouk na původní a po opravě takže to nevim přesně, bohužel jak řikám teď strašně dlouho nikdo s tímhle nepřijel takže fakt už nevim. Jo ještě vím kdo ho má opravenej v autě ale pochybuju že bude ochotnej nechat si rozebrat palubku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
5.3.08, 19:16 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Přiznám se že budík na felicii jsem nikdy nekuchal, ale na Fávu je vevnitř tišťák na kterém je trimr kterým se dá kalibrovat řídící obvod otáčkoměru. Je na to ale potřeba generátor obdélníkového signálu. Tím nastavením se dají některé chyby otáčkoměru opravit....akorát posledně když jsem to dělal tak jsem, já vůl, nedopatřením prohodil kablíky a bylo po něm
|
5.3.08, 22:01 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
dekuji za rady, zkusim tedy opravnu televizoru, he he uz vidim jak na me cumej jak na puk az jim tam prinesu budiky z auta a ne TV (O: A paj jedine koupin na vrakaci nove
|
6.3.08, 08:11 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
tak uz to funguje (O: byla blba jedna cesticka v plosnem spoji ( ta ke kostre otackomeru) pri propipavani multimetrem se vse tvarilo ok, ale pri blizsim mereni odporu se tam ukazal problem ( byl tam odpor asi 20 ohmu ) preletoval jsem to dratkem a uz je to vse v poradku.
|
13.3.08, 07:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|