Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Měření se zátěží na volnoběh nedává moc velký smysl, 55A s klasickou řemenicí na volnoběh sotva utáhne světla. Měř to tak při 2 000ot motoru, ale fakt že na 12 by to klesat nemělo. Proměř ještě ty úbytky napětí, to ti řekne víc.
|
23.3.08, 14:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Jeste jeden dotaz,mozna hloupy...V literature sem nasel tyto udaje:
Otacky pocatku dobijeni: 1000
Proud pri 2000ot: 37A
Max proud 55A pri: 6000ot
Jak rikam,asi hloupa otazka,ale jedna se o otacky motoru nebo alternatoru?
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
24.3.08, 10:37 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
alternátoru
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.3.08, 10:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja bych take rekl ze alternatoru
|
24.3.08, 10:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
zožeň si menšiu remenicu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.3.08, 10:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Když se to tu tak nakouslo, jaké jsou vlastně maximální dovolené otáčky pro 70A alternátor z Fá?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.3.08, 14:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
9000? Řekl bych že tam rozdíl oproti ostatním altíkům nebude, konstrukčně je v podstatě stejný akorát má silnější vinutí.
|
24.3.08, 15:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Když se to tu tak nakouslo, jaké jsou vlastně maximální dovolené otáčky pro 70A alternátor z Fá?
10tis ot/min, niekde som to čítal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.3.08, 17:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Díky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.3.08, 17:24 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Ja mam v literature napsany 10000, a od rv 92/06 11000.
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
25.3.08, 00:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
venca.m píše: Ja mam v literature napsany 10000, a od rv 92/06 11000.
dokonca, to je ešte lepšie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.3.08, 08:37 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Jo,ale ted sem si jeste jednou precetl otazku,a to co sem psal plati pro 55A. Pardon
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
25.3.08, 14:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
venca.m píše: Jo,ale ted sem si jeste jednou precetl otazku,a to co sem psal plati pro 55A. Pardon
ten tvůj alternátor je prostě v háji žádné krátké trasy, mým odhadem je v háji relátko že není schopno dodávat dostatečné mnoužství proudu do rotoru, budí dobře, ale jak začneš odebírat proud nestíhá a nikdy nebude, jde to snad odskoušet jen tak že relátko dám pod napětí, přiložím na kolektor rotoru co mám v regále a přiložím na cívku rotoru šroubovák a musí tam držet, druhá příčina méně pravděpodobná je špatné ukostření katodového diodového můstku v altíku, taky bych skontroloval na altíku očko přitažené M6 jestli není studený spoj iloš
|
25.3.08, 15:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
právě jsem dal zas do kupy další dobíjení a poslední době snad nejčastější zévada kdy altík dobijí málo nebo skoro vůbec, povolené šroubky M5 co drži pohromadě diodové můstky, chybí kostra a pak altík nejede utáhl jsem a zdar 14 V miloš
|
26.3.08, 10:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|