Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 07:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Čím vyšší otáčky, tím méně dobíjí 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Brno
Příspěvek Čím vyšší otáčky, tím méně dobíjí
Ahoj, prosím o radu na Feldě BMM kde je alternátor 70A (značka Magneton), při volnoběhu je napětí kolem 13,5-14V, ale při zvýšených otáčkách jde napětí dolů (na prázdno při 5000 ot/min to bylo zhruba 12,5V). Poslední dva týdny se mi totiž stává, že když jedu po dálnici kolem 140 km/h, tak už dokonce poblikává kontrolka nabíjení a kontrolky světel na přístrojové desce poblikávají, ale když zpomalím na 120 km/h, tak kontrolka dobíjení zhasne a ostatní kontrolky svítí ok. Myslíte, že by to mohl být vadný regulátor napětí? Nebo uhlíky v alt.? Nebo snad něco jiného?
Předěm děkuji za každou radu, s pozdravem ><((('>

_________________
Škoda Felicia GLXi 1.3 BMM (1996) 50kW (0-100 km/h 15 s; max 165 km/h; 7,5l/100km; bez úprav)


20.10.08, 12:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Asi uhlíky, kup nový regulátor a vyměň.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


20.10.08, 12:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
I já přihazuji na uhlíky.To znamená výměna celého regulátoru.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


20.10.08, 13:09
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
vopaje píše:
I já přihazuji na uhlíky.To znamená výměna celého regulátoru.čus

nn daju sa aj samotne uhilky len sa vela ludi s tym nesere :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.10.08, 14:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Brno
Příspěvek Vyřešeno - nový regulátor napětí
Všem děkuji za pomoc, koupil jsem nový regulátor napětí v Auto Kelly a napětí se drží nad 13V i při vyšších otáčkách při zatížení spotřebiči, dokonce potkávačky svítí o trochu lépe. Zajímavé je, že na tom novém regulátoru je napsané 12V, přitom bez zatížení a při volnoběhu je skoro na pěkných 14V, na tom starém bylo napsané 14V a reguloval už míň (ale to bylo asi těmi uhlíky, byly kratší). S pozdravem ><((('>

_________________
Škoda Felicia GLXi 1.3 BMM (1996) 50kW (0-100 km/h 15 s; max 165 km/h; 7,5l/100km; bez úprav)


20.10.08, 18:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Vyřešeno - nový regulátor napětí
DJblueFISH píše:
Všem děkuji za pomoc, koupil jsem nový regulátor napětí v Auto Kelly a napětí se drží nad 13V i při vyšších otáčkách při zatížení spotřebiči, dokonce potkávačky svítí o trochu lépe. Zajímavé je, že na tom novém regulátoru je napsané 12V, přitom bez zatížení a při volnoběhu je skoro na pěkných 14V, na tom starém bylo napsané 14V a reguloval už míň (ale to bylo asi těmi uhlíky, byly kratší). S pozdravem ><((('>

14V je provozní napětí sítě pokud to dobíjí, respektive cca 13.8-14-4V....dřív se na zařízení psalo jenom pro jakej druh rozvodu je určený, tzn 6/12/24V...dneska se píše jak je to napadne, najdeš 14V, někdy i 16 jako horní mez... :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.10.08, 18:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
zdravé minimum je 13.5 a správně je to 14V miloš


20.10.08, 19:43
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, u Auto Kelly kolikrát prodávají nějaké divné výrobky od šikmookých. Zajímavé je, že spoustu takových náhradních dílů a pod. je kolikrát rovnocené kvalitou s českými výrobky. Přitom české značky by měly být kvalitnější než ty zahraniční od poláků, turků apod. Někteří výrobci píší 14V, protože je v podstatě v síti automobilu asi kolem 14V. Někteří zase píší jen 12, 24V apod.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.10.08, 20:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz