|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Logika ovládání el. palivového čerpadla
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To je sice možný, ale vybuchovat jako v kobře 11 by to nemuselo.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.1.09, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Sežeň si na vrakáči otřesový spínač z forda a máš klid
|
26.1.09, 19:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Nepér píše: To je sice možný, ale vybuchovat jako v kobře 11 by to nemuselo.
no dobře ale čerpadlo saje ze dva nádrže takže když to hodíš na střechu tak se benzín odleje a nepoteče stejně nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.1.09, 20:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
To napětí by mělo být asi 9,5V, podle knížky. Ve skutečnosti to záleží na stavu akumulátoru, startéru počasí apod. Jak už to tu někdo psal. Někdy točí startér ještě i při 8V, ale to se už jen převaluje z posledních sil. A s tím čerpadlem. Vyřešil bych to nějakým tlakovým spínačem zařazeným do palivového systému, přeba na hadičku co vede do karburátoru. Nebo nějaký spínač přidělat na plovak v karburátoru a pouštět čerpadlo podle hladiny benzínu v plovákové komoře, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.1.09, 10:15 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|