Autor |
Zpráva |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: Bukaj píše: Mechanický? To taky existuje A jak je řešen náhon/převod? bowdenem/lankem jako tachometr, ale mechanicky otackomer sem videl jen u motorky... si to nejak neumim v aute predstavit.
To je jasný, že bowdenem, ale jak (kde) se berou "impulzy" pro točivý pohyb.
Na rozdělovači?
Na vačce?
Na setrváku?
Na čem?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.11.06, 09:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: Lukas píše: Bukaj píše: Mechanický? To taky existuje A jak je řešen náhon/převod? bowdenem/lankem jako tachometr, ale mechanicky otackomer sem videl jen u motorky... si to nejak neumim v aute predstavit. To je jasný, že bowdenem, ale jak (kde) se berou "impulzy" pro točivý pohyb. Na rozdělovači? Na vačce? Na setrváku? Na čem?
podle me je jedno odkud - to asi zalezi na momentalni nalade konstruktera . Pak je jen otazka prapoctu tech otacek
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
22.11.06, 10:02 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
MAJO píše: Otáčkomer na shade je tiež elektronický. Dokonca už v Š110 R bol elektronický.
A nevieš? dá sa ešte normálne zohnať v obchode?.. ja ho veľmi nevidím.. príp. nevieš o nejakom...dosť mi ten otáčkomer chýba
_________________ Š 125L r.v.89
|
22.11.06, 15:13 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
V obchode sa ešte občas objaví, ale je príšerne drahý. Najlepšie bude keď si zoženieš nejaký starší, poprípade celé budíky. Skús hodiť dotaz do sekcie "kúpim", určite sa niekdo nájde.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
22.11.06, 21:48 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
No tak ja som ten otáčkomer zohnala ale zaujímalo by ma niečo.. Ak ho rozoberiete vzadu je taký plech so zárezami... a časti sú rôzne pozahýbané.. má to nejaký vplyv na funkčkosť ??.. alebo prečo je to tak pozahýbané?.. vyzerá to akoby to malo svoj účel. Pýtam sa preto.. lebo keď som ho zapojil, vytočil asi do 5 tis a potom dal nohu z plynu.. smerom hore ukazoval plynulo ale dole... od 5 do 3 tis. spadol rýchlo.. potom od 3 do 1500 spomalil.. potom zase trošku rýchlejšie a od 1000 do voľnobehu došiel pomaličky. Je no normálne alebo už v ňom nie je niečo v poriadku?.. Ja len či na to nevplývajú tie pozahýbané časti toho plechu, lebo vyzerá poohýbaní akoby naschvál
_________________ Š 125L r.v.89
|
13.12.06, 00:56 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
JohnDeere píše: No tak ja som ten otáčkomer zohnala ale zaujímalo by ma niečo.. Ak ho rozoberiete vzadu je taký plech so zárezami... a časti sú rôzne pozahýbané.. má to nejaký vplyv na funkčkosť ??.. alebo prečo je to tak pozahýbané?.. vyzerá to akoby to malo svoj účel. Pýtam sa preto.. lebo keď som ho zapojil, vytočil asi do 5 tis a potom dal nohu z plynu.. smerom hore ukazoval plynulo ale dole... od 5 do 3 tis. spadol rýchlo.. potom od 3 do 1500 spomalil.. potom zase trošku rýchlejšie a od 1000 do voľnobehu došiel pomaličky. Je no normálne alebo už v ňom nie je niečo v poriadku?.. Ja len či na to nevplývajú tie pozahýbané časti toho plechu, lebo vyzerá poohýbaní akoby naschvál
To je v pořádku, je to vlastně elmag. brzda ručky otáčkoměru.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
13.12.06, 02:44 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
U mechanického otáčkoměru se musí brát otáčky odněkud, kde se mění podle rychlosti a rychlostí. Asi nejlepší je přímo z klikovky, jako to má Jawa, při troše dobré vůle by to šlo i někde z převodovky.
Každopádně je to přežitek, který nestojí za to obnovovat. Elektronika je v tomhle případě lepší.
_________________ Mazda 323, červená
|
13.12.06, 08:31 |
|
|
ladis.jawa
Příspěvky: 45 Bydliště: Jablonec n.N.
|
Vašek Tábor píše: U mechanického otáčkoměru se musí brát otáčky odněkud, kde se mění podle rychlosti a rychlostí. Asi nejlepší je přímo z klikovky, jako to má Jawa, při troše dobré vůle by to šlo i někde z převodovky. Každopádně je to přežitek, který nestojí za to obnovovat. Elektronika je v tomhle případě lepší.
no nad myšlenkou lepší horší by se dalo polemizovat
_________________ Škoda 130L 1987, Wartburg 311 1963, Favorit 136L 1990, VAZ Žiguli 2103 1975
|
16.12.06, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|