|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kde je problém?Baterka nebo starter?
Autor |
Zpráva |
tomy
Příspěvky: 35
|
Kde je problém?Baterka nebo starter?
Mám následující problém-nebiju baterku a dám do auta a už při prvním otočení slyším jak hůř startuje,tohle se opakuje pořád,někdy je to lepší někdy naopak horší a zajímá mě kde je problém?Vše nasvědčuje tomu že je špatná baterka,ale teď mě napadlo mohlo by to mít něco společnýho se špatným starterem tohle nebpo je to na tuty ta baterka?I když se jí nechce někdy tak otočím vždycky,ale nechci to nechat až neotočím vůbec-Budu rád za jakýkoli názor a poznatek.Děkuji
|
10.3.09, 16:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Může to být oboje, ale šel bych nejdřív po té baterce. Jak je stará a jaký je to výrobce? Na kolik u ní klesá svorkové napětí počas startu?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.3.09, 16:11 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
Takhle:Ta baterka je tam asi půl roku,ale když mi to zlobilo na starteru a nedobíjelo mi to,tak byla třeba 2x do týdne na nabíječce.Tohle je zatím jediný co takhle z fleku vím ... zbytek musím zjistit a změřit
|
10.3.09, 16:15 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Skus najprv očistiť kontakty na baterke a potom ju odmeraj pri záťaži. Pozapínaj čo najviac spotrebičov (svetla, ventilator, stierače....) a odmeraj napätie na baterke. Nemalo by moc klesnuť. (pod cca 9V)
|
10.3.09, 18:53 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Co je to za značku? Nevím jak jiné značky ale třeba když máš Vartu tak ti každý autorizovaný prodejce udělá bezplatně test baterky...
|
10.3.09, 21:06 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm?
|
11.3.09, 20:24 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
rozebrat dokonale očistit a smontovat:
svorky na baterku a kontakty baterky
kabely a spoje drátu z baterky do starteru
zemění baterka-karoserie a karoserie-starter.
je vhodné dopnit zemnící drát přímo pod šroub na starteru.
teoču tam ohromlý proudy, každej přechoďák je na ho**o.
až toto bude ok, začni se starterem.
pak tey, stav kotky, uhlíků, vyčistit dokonale prostor kotvy a uhlíků, kontakty a spoje.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
11.3.09, 20:44 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
tomy píše: Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm?
A prívod na starter je v akom stave? Skus ešte skontrolovať prepojenie (kostru) medzi motorom a karoseriou. Ak aj to bude OK, tak asi už len štarter von!
|
11.3.09, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|