Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 22:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Š130-samovolne spusteni vetraku chladice - auto 2 dny garazi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 299
Bydliště: BRNO
Příspěvek Re: Š130-samovolne spusteni vetraku chladice - auto 2 dny ga
MK_vs píše:
Dobrý den,

dnes ráno jsem šel do garáže pro kolo a co neslyším. Na Š130, která byla už 2 dny v garáži bez jakého koli pohybu jel větrák chladiče. Přitom večer, kdydž jsem tam byl se nedělo nic. Neměl jsem čas ráno zkoumat příčinu, tak jsem jen odpojil baterku. Stejně už měla jen 9,6V, podle multimetru.

Co toto může způsobit?
POkud skrat, což si jinak neumím vysvětlit, kde a co ledat?
Kudy vedou dráty?
POkud bych nic nenašel, jak a kde namontovat dodatečný spínač větráku chladiče?

Děkuji Martin.


Už se mi to stalo taky. prostě uvnitř se ten spínač rozsype. Prostě vyměnit za nový.


16.1.07, 06:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Š130-samovolne spusteni vetraku chladice - auto 2 dny ga
nejlepsi je cidlo nahradit vypinacem, zadny cidlo nepozna ze je pod kopcem a ty tomu v tom kopci nalozis plnej kotel a proto kdyz se budu blizit ke kolone, zapnu vetrak driv, kdyz budu pod hodne dlouhym kopcem, kterej se da vyjet jen na dvojku maximalne sedesatkou, protoze je strmej, tak hned pod kopcem zapnu vetrak a mam klid,ne?? kontrolku mam primo v budiku, takze o jeho stavu porad vim...a pokud ho nezapnu a uvarim, sem blbej, ale nespoliham na cidlo o kterym vim, ze funguje jen zazrakem a obcas a jeste pozde..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.1.07, 14:17
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Nejlepší řešení je koupit nové čidlo (dnes už se nedělá nevhodné mechanické, tak jako dřív) a zapojit ventilátor přes spínací relé. Do kabiny je možné (ale ne nutné) přivést manuální spínání (co kdyby...) a diodu indikující chod ventilátoru. Takhle to bude fungovat spolehlivě a nemusím před každým kopcem uvažovat o větráku. A neuvařím ani když budu blbej :wink:


16.1.07, 15:01
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz