Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 15:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Centrál - serva se hejbou jen jedním směrem 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 149
Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
Příspěvek Centrál - serva se hejbou jen jedním směrem
Koupil jsem si na Aukru centrál a dva motorky, a teď se to neúspěšně snažím oživit.
Motorky jsou oba pětivodičový, řídící jednotka je maďarskej Autron KZ 5. Konkrétně na tuhle jednotku jsem na netu nenašel schema, ale objevil jsem schema na podobnou jednotku: Obrázek
Všechny vodiče (kromě vstupu DO) jsem zapojil dle schematu. Jak vytáhnu táhlo jednoho motorku, tak na druhým motorku vyleze taky - to je OK. Jenže jak chci to táhlo zase zatlačit zpátky, tak obě serva se snaží to táhlo zase vysunout a jakoby se se mnou "pralo". Když na servech přehodím napájecí dráty, tak táhlo jde zase jenom zatlačit a nejde vytáhnout.
Jak jsem tak koukal, tak ŘJ reaguje, na kterej z pinů (buďto 3. nebo 4.) je přivedená kostra - podle toho pustí do 4. a 5. pinu buďto (+)(-), nebo (-)(+). Jenže ať připojím kostru na 3. nebo 4. pin, polarita na výstupu pro serva je pořád stejná.
Nemáte tedy někdo zkušenosti s tímhle, nebo podobným centrálem? Už nevím co s tím :(

Díky

_________________
Fávo pickup BMM, původně 50kW. Pokusnej králík, auto na hraní a černá díra na čas a prachy.
Scénic 1.6 16V Expression, 79kW. Výletovací rodinný speciál.
Volvo FH12/340kW. Pracovní nástroj a druhý domov.


21.9.09, 15:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
pokud si to zapojil podle barev tak to musi fungovat fungovat jedine ze je spatny central

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


21.9.09, 17:33
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Co se děje když zapojiž jenom zelený a modrý? Teda pokud máš dálku. Jinak je to bezvýznamné.


21.9.09, 18:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 149
Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
Příspěvek 
Tak jsem zkoušel, co se děje při klepnutí kostrou na první dva vývody (dle schematu vstup od DO). Serva se hýbaly na druhou stranu, a to při signálu jak na 1., tak na 2. svorku.
Takže to bylo trochu jinak. Myslel jsem, že 1. a 2. svorka je signál z DO, a 3. a 4. je signál z motorků. Je to ale tak, že 1. a 2. svorka je zamknout, a 3. a 4. odemknout. Stačilo tedy první drát přesunout z 3. na 2. svorku, a už to funguje jak má :lol:

Že mě to nenapadlo dřív! :roll: Takže díky za radu 8)

_________________
Fávo pickup BMM, původně 50kW. Pokusnej králík, auto na hraní a černá díra na čas a prachy.
Scénic 1.6 16V Expression, 79kW. Výletovací rodinný speciál.
Volvo FH12/340kW. Pracovní nástroj a druhý domov.


22.9.09, 20:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz