Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já sem si myslel, že ho mám v cajku, ale včera mě zase začala prosvítat kontrolka a když sme to s kachnisem na srazu měřili, tak můj altik taky žádná hitparáda, ale zase za celý léto sem baterku nenabíjel, tak snad dobrý...zejtra přeběhnu kostru a dotáhnu 3xM5, předtim to pomohlo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.10.09, 23:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to sou ty 70A kdo chce moc nemá nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.10.09, 05:21 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý.
|
12.10.09, 23:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jestli altík pulzuje mezi 13.9a14.2 bych vůbec neřešil najít auto kde bude napětí pořád 14V to je vyjímka
popíšu ti příběh altík 13.6 všechny spotřebiče 13V, felicie najeto 60.000 km
dotáhl jsem 3xM5 napětí 14.V za týden na dálnici altík KO, odtah repasovaný cca 3500 kč oprava miloš
|
13.10.09, 06:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
cyz píše: Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý. Já plánuju dát drážkovanou řemenici na 55A, to bude teprve
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
13.10.09, 07:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
cyz píše: Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý.
Já mám na 70A malou řemenici + velkou na klice, motor často držím kolem 6000rpm dlouhodobě a zas takové problémy jako máš Ty nemám Je fakt že jsem dotahoval 3xM5, dal jem pod ně pérovky a od té doby se o něj nestarám, nedobíjí sice kdo ví jak (jen 13.9V při zátěži), ale ložiska slyšet ještě nejsou.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.10.09, 21:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak já se přidám bez zátěže 13.7 jak na prázdno tak v otáčkách a se zátěží (světla + větrák na 4) 13.3 jak na prázdno tak v otáčkách
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.10.09, 18:28 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
můžu jen doporučit Milošovu metodu: rozpůlit altík, propájet všechny spoje, změřit diody, dotáhnout 3xM5, očistit kontakty, složit, nový regulátor, namontovat do auta a v autě očistit všechny kostry....
napětí mám 14,2V za jízdy se světly a větrákem na čtyřku, když k tomu zapnu vyhřívání zadního skla tak 13.9V... pomohl tomu především regulátor, se starým sem měl 13.7V a se zapnutýma spotřebičema sotva 13V
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
15.10.09, 14:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak já nevím, ale Magneton se dával asi do všech škodovek, už možná před řadou 105-130. Dohromady možná i stovky milionů. Že nefunguje pár kusů, je myslím skvělé. Samozřejmě nebudou všechny stejné.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.10.09, 15:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
varok píše: Tak já nevím, ale Magneton se dával asi do všech škodovek, už možná před řadou 105-130. Dohromady možná i stovky milionů. Že nefunguje pár kusů, je myslím skvělé. Samozřejmě nebudou všechny stejné.
heh, len neviem preco som postupne musel altik menil vo vsektych piatich 1,3ojkach co mame, ale altiky ostatnych aut su stale bezudrzbove a v pohode (dalsich 5ks...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.10.09, 20:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
V případě že někdo potřebuje zvláštní požadavky nebo jen náhoda, no.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.10.09, 17:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|