|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Špatné starty, demontáž rozdělovače
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Špatné starty, demontáž rozdělovače
Tak jednou za tři-čtyři starty mám problém vůbec rozběhnout motor. Startér točí, ale hrozně pomalu, jakoby úplně skomírá, pohasnou kontrolky. Proč ale?! Startér mám repasovanej, baterka stará cca dva měsíce, nový svíčky, víčko rozdělovače, seřízenej předstih a odtrh, očištěná kostra motoru i startéru. Jednou startuje nebo spíš nestartuje takhle, pak několikrát úplně krásně chytí na dotek klíčku. Horší je to za teplýho motoru.
A eště jednu takovou zajímavost a problém - nejde mi vyndat rozdělovač! Po povolení šroubu na jeho držáku by měl jít vytáhnout nahoru, to ale ani za použití dost velký síly nejde! Zkoušel to i Šemik, ale prostě s ním nehneme. Že by ho tam předchozí majitel narval nějak blbě?
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 12:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
U toho rozdělovače nemůžeš vytáhnout celý rozdělovač z motoru, nebo jenom rozdělovač z držáku?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.2.07, 13:02 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Rozdělovač z držáku
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 13:04 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A jde s ním otočit? Vezmi si větší šroubovák a trochu roztáhni tu objímku, pak s ním otáčej a přitom ho tahej nahoru a musí jít ven. A co nejde silou, jde ještě větší silou!
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.2.07, 13:15 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
To jsme všechno zkoušeli, objímka byla povolená, rozdělovačem šlo točit, ale ven nechtěl. Ta síla nebyla vůbec malá... Ale asi teda eště víc za to rvát.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 13:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.2.07, 13:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak dík, ještě to zkusíme.. Podle mě to Hansi fakt musí bejt v tom rozdělovači, neboť odstředivá regulace je na pohmat na palec úplně mrtvá..., tj. že se s palcem dá točit v rozmezí 3-4 cm a on se nevrací do původní polohy
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.2.07, 14:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jsem sám zvědavej, jak bude podtlaková regulace vypadat skrz to průhledný tuningový víčko
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
14.2.07, 14:05 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ten šedivej sajrajt byl mletej hliník z toho rozdělovače a komínku
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 15:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|