Pár nových poznatků:
poté, co mi kontrolka nevydržela už ani pět minut jízdy zhasnutá, jsem zkusmo přepnul na benzín a to vám bylo rodeo
Při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček díra jak prase, když jsem sešlápl plyn na podlahu, jelo to tak na dva válce bez ohledu na otáčky, po vyřazení to buď chcíplo, nebo chvilku drželo cca 800ot/min a poté vystoupalo na cca 1200ot/min, občas to jelo normálně a najednou jako by došel benzín atd, prostě auto-koza.
Tak jsem se naštval a trochu jsem tomu vymetl pavučiny - na benzín na dálnici točit na maximum (netušil jsem, že BMM má omezovač), no chvilku to dělalo bordel, ale potrápil jsem to natolik, že se to začalo chovat úplně normálně, pak jsem ještě 15km jel normální jízdou, nejdřív na benzín, pak na plyn a kontrolka se nerožnula
Tak uvidíme, co dál, každopádně je vidět, že provoz na plyn nesvědčí benzínové části motoru
(a to jsem před nedávnem měnil filtr, protože byl ucpanej bordelem ze zrezlé nádrže, měnil jsem hadičky paliva, neboť byly rumunské - nakonec jsem vyměnil všechny rumunské hadice v autě - poté, co mi dvakrát praskla benzínová hadička a dvakrát vyteklo chlazení), no ZLATÝ ŠKODOVKY
P.S.: Sádro, ty už taky nejezdi na plyn, nějak ti to blbne jednotku