ahoj, tak to vypadá, že pomalu to bude velká repase, ráno na studeným motoru vyzkouším vzduchovou přívěru, jestli bude otevřená/zavřená. Dík.
3.12.09, 22:44
Reklama
Reklama
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
Obohacovač a objemový ovladač jsou dvě rozdílné věci. Objemový ovladač je to plastové vzadu. Táhlem to pootevírá přívěru vzduchu, aby se motor nepřechlastal. Obohacovač dávkuje palivo do karbecu při určitém zatížení. Pokud motor chytne a pak hned zhasne, tak buď je opravdu špatný ten objemový ovladač, neotevře to přívěru a přechlastá se motor. Nebo je chyba v palivové soustavě nebo elektrice. Je potřeba zkontrolovat, jestli jde jiskra a palivo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru