Nezkoumejte elektriku vašeho auta - hrozí infarkt...
Tak jsme si s Hansem dali pracovní pondělek s úterkem na Gargym a tady je pár postřehů...
Předchozí majitel byl "zdatný" elektrikář. Přečtěte si to a posuďtě sami...
Na některých spojích byly ty hrozné rychlospojky, dráty na ruční spínání ventilátoru chladiče byl k původním drátum s fastony co šly k termočidlu připojeny tak, že byly odholeny a okrouceny okolo těch fastonů a celé to bylo zalepené v lepence a samozřejmě byly tyto spoje řádné zoxidované - při měření přechoďáku mi měřák ukazoval 30, 460, 700 ohmů i že to nemá spoj vůbec žádný, to podle toho jak se s tim cuklo
Po předělání s použitím relátka, pájených spojů, vodičů vhodného průřezu se teď Hans bojí, že po spuštění sahary se mu auto samo rozjede
Dále byl s odporem na zapalovací cívce sériově zapojen ještě jeden 2ohmový odpor (ještě k tomu německej
), takže na cívce bylo za jízdy místo těch 8V asi tak 4-5V
Ve fastonu co jde k objímce levého brzdového světla byl ze směru vodiče narván ještě jeden faston samec a tohle bylo narvané na nůž co je na objímce žárovky:evil: Jeden z ukostřovacích drátů zadních lamp měl odlomený jeden faston, takže dřívější majitel to vyřešil tak, že do nového fastonu zamačkl ten drát i se zbytkem toho původního fastonu
Dále všude jdou dráty odněkud nikam, končí v půli cesty (ustřižené
) někde byly spoje stylu zakroucených vodičů do sebe olepených lepenkou,..
Dále ta původní lišta v palubce byla taky pěkně zřízená - malovaná liháčem, díry pro vypínač a kontrolku větráku chladiče vyvrtány zcela excentricky... No prostě děs a hrůza. Takovýhle lidi, co dokážou tohle, bych snad střílel...
Hans sem snad umístí nějaké fotky, aby jste to taky viděli...