|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nepére: Pokud chceš měnit jen to těsnění, vypusť raději kapalinu. Takhle ti vyteče hodně kapaliny ven. Nebo kup ještě jeden termospínač i s těsněním. Ten tam na výměnu namontuj a ten původní si nech jako náhradní. Záleží na tobě. Přístup tam je nádherný. Jeden povoluj a druhý drž těsně u toho původního. Pak rychle vytáhní ten starý a okamžitě našroubuj ten nový. Pokud budeš vypouštět kapalinu, není co řešit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.6.10, 19:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bohdanb
Příspěvky: 8
|
Zdravim.Mam dotaz na tohle tema.Mam Formana r.v.94 a jak zacali tyhle vedla chladic si rekl ze proste nebude fungovat.Takze jakakoli mala zastavka ci zacpa tak varim.Pri prvni oprave jsem zjistil ze byl silne zaoxidovany nulak a tak stacilo jednoduse ocistit a hura vrtule se zase toci.Radost netrvala ale dlouho.Testoval jsem ventilator totis naprimo a ne pres tepelne cidlo.Takze nasledovalo opet vareni, doliti destilky a tedy vymena cidla za nove.Po zapojeni jsem nastartoval motor a nechal bezet at se tedy presvedcim zda uz je vse jak ma byt.Bohuzel na rozjeti ventilatoru nedoslo a tak motor zazil opet extremni bod varu.Skontroloval jsem tedy celou kabelaz zde nekde neni chybka a nezda se.Pro mereni zdroje naprimo s vetrakem je v 12v napeti ale jak je to prez cidlo s nastartovanym motorem tak vychozi k ventilatoru mam jen 5,5v a nevim si rady kde muze byt chyba.Ma nekdo podobnou zkusenot a jak se s tim vyporadal?Predem diky za odpoved...
|
19.7.10, 14:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dôkladne očistiť všetky spoje, aj na čidle, aj na kostre vetráku a navrhujem čidlo pre 120, nie Fav/Fel, vetrák síce potom behá častejšie ale je to lepšie...
Favo čidlo spína 95-97°
742.1xx spína pri 87-88°
a skontroluj si viečko expanzky či drží správny pracovný tlak...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.10, 14:53 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nebo pres cidlo tahni jen proud do ovladaciho rele a muzes to mit spinanne bud automaticky podle teploty nebo rucne, coz je z preventivnich duvodu lepsi (vidim kolonu, zapinam..)
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.7.10, 22:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kachnis píše: nebo pres cidlo tahni jen proud do ovladaciho rele a muzes to mit spinanne bud automaticky podle teploty nebo rucne, coz je z preventivnich duvodu lepsi (vidim kolonu, zapinam..)
nechci vedieť môj názor
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.7.10, 12:16 |
|
|
Bohdanb
Příspěvky: 8
|
Diky za rady od vsech.Ventilator uz bez problemu jede.Usoudil jsem a dal jsem na radu od michalkatka a koupil 742.1xx ktere spina jak rikali uz pri 87-88°.Nic jsem necistil, nic nekontroloval jen vymenil cidlo a hura toci se.Bota byla v tom ze vsechny 3 cidla vcetne toho noveho co jsem zkousel driv byli k me smule vsechny vadne kusy jak jsem posleze meril na meraku Vse je jak ma a teplota se krasne drzi.Diky vsem
_________________ FormanCombi r.v.94 alias StaronováPlechovka
|
22.7.10, 18:49 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|