|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
skoda
Příspěvky: 297 Bydliště: Brezno
|
Favorit.
Zdravím vás,poprosím o radu,na favorite nejde na chladiči spínač na vetrák,funkčný motor ventilátora je,ak dám priamo na baterku,ide,ak prepojím na spínači obe svorky,nejde,skúšačkou som zistil že na žltý vodič nejde alektrika k spínaču,kde je chyba ?
Nejde trúba,ak dám plus na baterku-trúbi,prepínač pod volantom je nový,relátko na blatníku od motora pri nádržke s chladiacou kvapalinou,cvaká,po prepojení relátka s trúbou novím káblom netrúbi a ani skúšačka nesvieti,keď som prepojil trúbu na priemo s prívodom čo vedie k relátku,trúba vydá slabé akoby cvakanie.Kde je chyba ?Ďakujem.
_________________ Felícia 1,3
|
12.9.10, 15:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
skodovkovy
Příspěvky: 62 Bydliště: Hlohovec SK
|
Mne na mojom favorite tam vedu káble inej farby. To čidlo na chladiacu kvapalinu zopne až pri určitej teplote. Vlastne, ked je teplota motora nad limit ale ešte nie je prehriaty motor. Stojí to pár chechtátkov. oplatí sa kupit nove a je pokoj...
A ten klaksón neviem ako je riešený. Ale idem aj ja k svojmu fávu, tak hádam večer budem mudrejsi...
Ja tam teda žiadne relé nemám...
|
12.9.10, 15:54 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Pokud nejde ke spínači na chladiči napájení, pak tedy asi pojistka... Houkačka přes žádné relé připojená není (pokud to někdo nepředělal, jako já).
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.9.10, 16:59 |
|
|
skoda
Příspěvky: 297 Bydliště: Brezno
|
To relátko,je prišroubované pri motore pri tlmiči vedľa je nádržka s chladiacou kvapalinou,jeden drôt ide na kostru,druhý na trúbu,tretí na štartér,štvrtá asi na svetlo.
Keď je motor a voda studená a ja prepojím kontakty čo vedú do spínača a zo spínača na ventilátor,mal by sa točiť,lebo obídem alebo,vynechám funkciu spínača akoby tam nebol a ja to spojím na priamo,nie?
_________________ Felícia 1,3
|
12.9.10, 17:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
A nemá motor ventilátoru chladiče klakson společnou kostru? Já to tak myslím mám. Není rezlá, nebo zaoxidovaná? Je potřeba to pořádně očistit, popř. i obrousit a zkusit. Zkus nejdříve ten klakson spojit s mínusem akumulátoru a uvidíš, jestli je to tím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.9.10, 17:08 |
|
|
skoda
Příspěvky: 297 Bydliště: Brezno
|
Možno sa mýlim,ale na fóre som čítal že na felícii po zatrúbení sa zopne kostra ktorú si bere z volantovej tyče,na tomto favorite je trúba ukostrená -prišroubovaná ku karosérii,a ja som dal drôt na baterku na PLUS a trúbila.Ten akože plusový káblik od trúby vedie k tomu relátku,tak neviem,dalo by sa potiahnuť nový drát k trúbe od pákového spínača vedľa volantu ?Trúba je na poistke 9,k nej je priradené aj stropné osvetlenie a to ide. A ventilátor na chladiči urobím asi ako na 105 ke,cez vypínač,a kašlem na teplotný spínač,aj tak tam nejde napetie. ???
_________________ Felícia 1,3
|
12.9.10, 19:26 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
skoda píše: A ventilátor na chladiči urobím asi ako na 105 ke,cez vypínač,a kašlem na teplotný spínač,aj tak tam nejde napetie. ???
Manualny vypínač neni špatný, ale určite by som nechal aj automatiku. Je problem natiahnuť nový kabel k termospínaču? A ak je vadny termospínač, kup nový. (3€)
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
12.9.10, 19:51 |
|
|
skoda
Příspěvky: 297 Bydliště: Brezno
|
Na vypínač to spravím ak ak to nebude spínačom,ešte raz prepojím naňom kontakty pri zapnutom zapaľovaní.
_________________ Felícia 1,3
|
12.9.10, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|