Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Favorit: Stupnica teplomeru 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Favorit: Stupnica teplomeru
caute,
zistoval som ako mi meria novy teplomer a tazko sa mi to zistuje :D
nakolko ako vieme , favorit nema na stupnici cisla ale len biele policka "dobre je" a "zle je" :D
Bohuzial pri kontrole teplomeru su uvadzane ciselne hodnoty
Obrázek
a teraz: 120 je kde? 90 je kde?... :D
pri simulovanej zatazi (ale velmi nepresnej) mi 120 ukazovalo nad cerneym asi pol centi
40 je na zaciatku stupnice, uplne dole.
Nemate aspon priblizny sajn kde na budiku si sudruzi predstavuju tie teploty?
:D
kto vie, nech dokresli ;)
Obrázek

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.11.10, 17:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Teploměr máš teda starý typ, ale podklad z nového typu? A pokud ano tak čidlo teploměru máš taky na starý typ?

Pokud vím tak by to mělo být takhle... malé bílé pole by mělo být 40°-75°C ...velké bíle pole 75°-105°C a červené pole pak do 120°C

_________________
Favo 135 (G)LX '93


8.11.10, 17:34
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ano presne tak, vsetko je stare - cidlo aj budik + rucicka, len polep je z noveho
cize takto?
Obrázek
inak obavam sa ze stary budik ma iny chod, dlhsi, ako novy :(
cize to asi nastavim na tu vrchu teplotu

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.11.10, 17:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
ted sem se stim potýkal u přítelkyně fáva furt to ukazovalo v poslední třetině bílého pole a občas to šlo k červenýmu tak sem to ohřál vzal teploměr a zjistil že v nádobce je 60stupnů a na hlavě termostatu 80stupnů
změřil sem odpor čidla byl asi 15ohmů přidal sem do série s vedením 10ohmový odpor a ručička teploměru se ustálila k mý spokojenosti uprostřed budíku :wink:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


8.11.10, 18:27
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
toto ja vobec neriesim
mne to ukazuje dobre, cidlo ok, teplomer ok, termostat ok
jedine co chcem vediet, je ako nasadit tu drbnutu rucicku teplomeru :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.11.10, 18:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
tak to ohřej a až naměříš na čidle těch 25ohmů tak to samozřejmě při připojeném teploměru nasad tak abys to měl přesně uprostřed stupnice :idea:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


8.11.10, 18:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Problém je ten, že starý typ Fáčka ukazoval provozní teplotu uprostřed bílého políčka. Když jsi jen vyměnil polepy, tak ti bude ukazovat pořád takhle vysoko (ručička směřuje zhruba na osu ručičky rychloměru). Nový typ ukazuje provozní teplotul, když je ručička ve vodorovné poloze. Buď tam můžeš dát ten odpor, jak píše p.s. a nebo si sežeň čidlo z nového Fáčka karburátoru. Já mám bohužel nový budík a staré čidlo, takže mi to ukazuje taky hodně vysoko, ale shánět čidlo se mi nechce.. kupovat nové je risk, protože někde ani nevědí, že v nich byly nějaké rozdíly...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.11.10, 21:21
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
cidlo na novy typ mam, predali mi totiz omylom zle :D
momentalne som len presadil rucicku budiku podla merania na simulovanej zatazi, uvidime ako to bude ukazovat
ale viac som zvedavy na palivomer :D
ten povodny ukazoval o stvrtinu menej paliva. Tento novy som ale presne nastavil tiez podla simulovanej zataze.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.11.10, 00:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz