|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Zvýšení výkonu u elektromotoru
Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10239 Bydliště: kósek vod Jevička
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Zvýšení výkonu u elektromotoru
Zato elektromotor se náramně povedl a proto se ve všech vozidlech nejvíce používá... bohužel ne pro pohon... ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.12.10, 00:45 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Zvýšení výkonu u elektromotoru
Přesně tak, použl bych šlapátka. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
26.12.10, 00:54 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Zvýšení výkonu u elektromotoru
nelaboroval jsi s chlazenim? aby sel pretezovat delsi dobu? sice by to bylo narocny na upravu i pro baterii,ale co prohanet prostorem mezi rotorem a statorem nejaky chladici plyn..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.12.10, 17:30 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Zvýšení výkonu u elektromotoru
Něco na způsob radiálního ventilátoru v Tatře? ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Ten žere cca 8-10% výkonu...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
![Obrázek](http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_1104.gif) Škoda 742 Forever Team
|
30.12.10, 14:39 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
varok
Příspěvky: 14854 Bydliště: Havířov
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Zvýšení výkonu u elektromotoru
Já myslel že tatry mají axiální ventilátor. Ale nevím jaký typ Tatry myslíte.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.11, 14:06 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|