Zdravím chlapi,
právě makám na této úpravě dle tohoto odkazu. jenže já,než jsem se do toho pustil, jsem si obě přístrojovky vzal vedle sebe, vzal malé 12V trafo a všechny piny jsem postupně kontroloval dle toho popisu. Feliciové jsou v pořádku, ale kontakty na těch favoriťáckých konektorech jsou špatně. Tak jak to má napsané, má ty popisky přesně obráceně. Čili k první popisované kontrolce patří číslo té poslední toho konektoru, k druhé předposlední, až se postupně všechna čísla vymění. V tuto chvíli máte vypsané přesně čísla pinů na konektoru kabeláže v autě. Přesně ty, kabely, které budete případně štípat a ty kabely mají na sobě i shodná čísla. Záleží na co ten pán koukal, jestli na konektor na kabeláži nebo na přístrojovce. Ale musím uznat, dal si s tím práci a napsal, že si je označil dle sebe. Pak už stačí jen přiřadit k Feliciovým pinům piny z Favorita a je to. Já jsem si označil ty konektory jako A B C a pak jsem k Feliciovému černému konektoru přiřadíl dle popisků třeba plácnu A1, B6, A3 a takhle označil piny i na bílém a žlutém konektoru. Funguje to. Jen ještě musím odzkoušet, který kablík napojit na palivoměr. Ale to musím nejprve natankovat
jinak se to nehne z opěrky ručičky a nic nepoznám
Co se týče vypínačů dle popisku z tohoto odkazu, zkoušel jsem to, ale dle kabeláže mi to nějak nešlo, tak jsem si to předělal dle svého. Tužka papír, zkoušečka a už jsem jel...Pár hodin důmání a ono to pak půjde. Jen znát celkový systém, co má kdy svítit.
Ten človíček to nejspíše dělal nacvakáním přímo na vypínače. Já mám Feliciovou kabeláž, že které jsem vystříhal konektory a dával to na ně. I když i na nich jsem některé propojky odcvakal.
Takže návod je dobrej, moc mi pomohl, ovšem důvěřuj, ale prověřuj.
Já teď potřebuji sehnat schéma na feliciový vypínač z varovných světel (blikny), nebo celkové schéma. Ještě se zkusím podívat dle toho návodu, co tam pán radil. Mám zatím rozklesleno, které piny se kdy spojí jak u feldy, tak u fáva, ale ještě to musím vydůmat s konektorem na autě, abych věděl kudy tam teče proud.