Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 03:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Napájení indukční cívky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Napájení indukční cívky
Jendo, ale on tu nikdo neřekl že v Evropě v té době např. ono vícebodové vstřikování nebylo. Vždycky šlo hlavně o peníze a doufám že uznáš že do lidových vozítek nemá opravdu smysl cpát drahou techniku navíc ještě v té době... tenkrát se technika segmentovala do jednotlivých kategorií ještě daleko víc než třeba o 10 let později. Příkladem budiž VW Golf II ...ten měl jak karburátor (i Pierburg 2E3 jako Favorit) pro nejlevnější verze... pak následovalo jednobodové vstřikování Mono-Jetronic (popsaný předtím) a vrcholové a tím pádem i nejdražší verze GTI měly vícebodové vstřikování Digifant. Navíc i u japonských aut byl do začátku 90 let minulého století používaný např. i karburátor a bezkontaktní tranzistorové zapalování třeba u Hondy Civic. To samé Toyota u modelu Corolla šesté řady o které si tady psal používala taky karburátory a u systému přípravy směsi vstřikováním dokonce ten samý systém zapalování tj. rozdělovač + zapalovací kabely. Tudíž s tím že evropa je 20 let za japonskem si to maličko přestřelil. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


23.5.11, 01:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz