|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
Autor |
Zpráva |
shpell
Příspěvky: 7
|
klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
Zdravím, poradíte mě někdo, kde hledat problém? Jsem laik, ale pokud jde o lehce řešenou závadu, rád bych si ji zkusil vyřešit sám. Jde o felicii 1,3 benzín. Chvíli před tímto problémem začala problikávat kontrolka baterie. Později už nešlo nastartovat vůbec. Napětí na baterii bylo (a je) něco kolem 11V. Zkusil jsem nastartovat pomocí kabelů z druhého auta, poté odpojit a měřit napětí na alternátoru. Ten dává něco kolem 12V, ale postupně napětí klesá až k 6V a pak auto klekne (stejné napětí je současně i na baterii). Uhlíky z regulátoru trčí 5mm. Jsou to jednoznačně uhlíky? Dají se vyměnit samostatně? Kolik mm by měly trčet po výměně? Díky za rady.
|
16.7.11, 12:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
To klesající napětí znamená, že jsi sice oživil baterku z druhého auta a trochu ji možná dobil, ale pak ti altík nenabíjí a proto napětí klesá až to zdechne. Nevím zda se dají uhlíky vyměnit samostatně, posledně jsem měnil celý regulátor.
|
16.7.11, 12:38 |
|
|
shpell
Příspěvky: 7
|
Re: klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
Ne že bych se v tom vyznal, ale ten alt. se špatnýma uhlíkama může dávat nějaké napětí? Když jsem jej měřil a byla stále připojena baterie z druhého auta, tak dával 12V a klesalo to podstatně pomaleji než se stávající baterkou. No zkusím si asi půjčit regulátor a vyzkouším to s druhým. U favorita by měl být stejný, že?
...samostatně se uhlíky podle mě dají vyměnit, odpájí se a vyskočí i s pružinkou, pak se do pouzdra vloží zpět pružinka, nové uhlíky, lanko uhlíků se prostrčí dírkou k pájecímu bodu a zapájí. Jen bych nevěděl, jakou část uhlíku nechat trčet...
|
16.7.11, 12:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
vymeniť celý regulátor, a zmerať nabíjanie, pokiaľ to nebude viac ako 13,5 V tak to nedobíja a a lepšie vymeniť celý alternátor alebo diódový mostík v ňom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.7.11, 12:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: klesající napětí na alternátoru do vypnutí motoru... ???
pokud ti koukaj uhlíky 5mm tak ti jejich výměna nepomůže a 12V za chodu je málo to nedobíjí máž to jen nabuzený z druhýho auta, vyměň celej regulátor, to je to celý těleso s uhlíkama, hlavně to tam dobře nasaď jinak si uhlíky můžeš poškodit bo ulomit, potom měř dobíjení, na místě na volnoběh musí být nejmíň 13.8 nejlépe 14.2 a pak když zapneš světla tak by to nemělo padat pod cca 13,6
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
16.7.11, 16:07 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|