Autor |
Zpráva |
cames
Příspěvky: 147
|
Elektrika po požáru
Zdravím
během jízdy vypadla hadička od benzínu... dým,kouř... všechno v motorové části shořelo...
takže jsem všechno vyházel, dráty od elektriky kompletně zmizely
existuje nějaký srozumitelný popis jak na elektriku v motorové části?
díky
|
10.8.11, 08:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Elektrika po požáru
Vše zvovu zapojit . Aspoň napiš v jakym autě, je jich na světě víc.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
10.8.11, 08:54 |
|
|
cames
Příspěvky: 147
|
Re: Elektrika po požáru
Znovu zapojit... naskýtá se otázka jak...
Škoda 120L r.v. 1978
|
10.8.11, 09:06 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: Elektrika po požáru
jednoduse, druhou kabelaz ze stejneho modelu a natahnout znovu
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
10.8.11, 09:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Elektrika po požáru
Asi tak. Něco napojovat není spolehlivé.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.8.11, 18:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Elektrika po požáru
Škoda 120 má elektriku docela jednoduchou, tak to jde i natahat si svoje dráty, nacvakat konektory. Dnes se to ale už asi nevyplatí, pokud není člověk zručný elektrobastlíř a na vrakáčích je těch svazků plno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.8.11, 19:14 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6590 Bydliště: Kosice
|
Re: Elektrika po požáru
nove zvazky. tahat tych asi 20 kablov, co ide dozadu k svetlam a motoru nanovo je vysoko neprakticke zvlast ak polka z nich je zlta a 1/4 cierna.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
10.8.11, 19:41 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Elektrika po požáru
Hlavně co jsem zjistil, tak kabely nejsou zrovna levný. Svazek z vrakáče bude nejjednodušší a o mnoho levnější, ne-li zadarmo .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
10.8.11, 19:54 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: Elektrika po požáru
na facko sem mel elektrinu za cenu medi cca 60 kc ale to uz je nejakej patek
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
10.8.11, 20:25 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Elektrika po požáru
zdar,kabeláž mám doma likvidoval jsem škodu a kebeláž zustala je vcelku slušná,jestli jí chceš napiš.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
12.8.11, 21:27 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Elektrika po požáru
delal sem to taky a udelal sem to tak ze sem vzal cast kabelaze z jineho auta a myslim nekde u starteru nebo tam nekde pod sedadlem sem to ustrih a napojil novou cast doazdu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.8.11, 21:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|