|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
lucmis
Příspěvky: 5
|
čidlo nebo termostat?
Dobrý den. Chtěla bych Vás poprosit o radu. Mám problém s ukazatelem teploty ve fildě 1.6, podobné téma jsem tu našla, ale zadání nesedělo přesně na můj dotaz. Každé ráno po zapnutí topení mi ručička u teploměru skočí skoro na 110 (téměř podle ukazatele vařím), ale po cca 30 vteřinách spadne pod 70. Také mám problém se samotným topením. Půl hodiny v klidu topím, ale po půl hodině mi místo tepla jde do auta chlad a cca po 5 minutách mi jde opět teplo. Chtěla jsem se zeptat, zda to je čidlem nebo termostatem. Popřípadě, zda se jedná o něco jiného. Děkuji moc
|
24.12.11, 21:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: čidlo nebo termostat?
Pokial ti nemizne voda resp nemrznuca zmes tak to bude termostat.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.12.11, 01:11 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: čidlo nebo termostat?
No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.12.11, 09:45 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: čidlo nebo termostat?
Nevim, mi to pripada ze to ma poradne zavzdusnene, coz je ale samo o sobe divne, vzdyt felda by se mela casem sama odvzdusnit, ne? Mas tam dost chladici kapaliny?
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
25.12.11, 10:17 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Re: čidlo nebo termostat?
S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák? Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy...
|
25.12.11, 10:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: čidlo nebo termostat?
Já bych zkusil, jestli je dobře ukostřené čidlo teploty a budík teploty. Pokud je kostra dobrá, tak špatné čidlo teploty chl. kapaliny. S tím topením opět nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.12.11, 11:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: čidlo nebo termostat?
Tyhle motory mají hrozně špatně vyřešený termostat, jako první bych vyměnil ten, a to včetně víčka domku. Může to být jím, nebo těsněním hlavy.. A tohle je výrazně levnější a snažší varianta Když po delší jízdě sundáš víčko na nalévání oleje, je na něm taková šedobílá kaše?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.12.11, 14:24 |
|
|
lucmis
Příspěvky: 5
|
Re: čidlo nebo termostat?
škodovka píše: Nevim, mi to pripada ze to ma poradne zavzdusnene, coz je ale samo o sobe divne, vzdyt felda by se mela casem sama odvzdusnit, ne? Mas tam dost chladici kapaliny? Nebojte, chladící kapalinu si hlídám:-)
|
25.12.11, 22:03 |
|
|
lucmis
Příspěvky: 5
|
Re: čidlo nebo termostat?
fatal píše: S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák? Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy... Ano, mám na mysli zapnutí kolečkem teploty. Dám to na topení a na nejvíc, pak to to začíná bláznit.
|
25.12.11, 22:06 |
|
|
lucmis
Příspěvky: 5
|
Re: čidlo nebo termostat?
ferrari píše: No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad? ANo, je to chlad, prostě netopí a budík ukazje mírně nad 70. Přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál - taková doplňující informace.
|
25.12.11, 22:08 |
|
|
lucmis
Příspěvky: 5
|
Re: čidlo nebo termostat?
lucmis píše: fatal píše: S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák? Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy... Ano, mám na mysli zapnutí kolečkem teploty. Dám to na topení a na nejvíc, pak to to začíná bláznit. Ještě jsem zapomněla odat, že přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál,a to topit má. :-/
|
25.12.11, 22:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: čidlo nebo termostat?
aby som dodal k témé...
favorit sa mi správa tak že teplota pri zohrievaní stúpa asi 5mm pre červeným klesne dole cca 3-5mm nad spodnú rysku a potom sa už drží od polovice dole...
Felda sa pred výmenou tesnenia pod hlavou správala tak isto, ale voda mizla, tera po výmene pri zohrievaní teplota vylezie cca do vodorovnej polohy a drží...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.12.11, 22:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: čidlo nebo termostat?
lucmis píše: ferrari píše: No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad? ANo, je to chlad, prostě netopí a budík ukazje mírně nad 70. Přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál - taková doplňující informace. budeš mít problémů asi víc, ale pokud vyřadíš a přestane topit to máš polámanou vodní pumpu, neprohání ti vodu a nemá to logiku že budeš muset najít opraváře udělat rozvody a vodní pumpu musíš mu to i říct aby veškeré ůlomky z motoru vytahal, nebo dát kovovou vrtuli zn,bugati miloš
|
26.12.11, 13:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: čidlo nebo termostat?
Suhlasim z Milosom, Je tu realne nebezpecenstvo ze vodne cerpadlo necerpa poriadne. Najma ak je prasknute koliesko s lopatkami, ze sa toci na hriadeli. Pri vyssich otackach este co to nacrerpa, ale pri volnobehu stojata voda. Nastastie rozvody na 1,6 niesu extra drahe, ani komplikovane.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
26.12.11, 18:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: čidlo nebo termostat?
já ted dělal 1,3 feldu taky na volnoběh za chvíli netopila, všechny zuby vylámané, za týden reklamace borec nasraný, druhý válec si tahal vodu a mírně foukal do motoru, tak ještě těsnění pod hlavou, teploměr taky ukazoval kraviny a měnil se termostat a nic,
|
27.12.11, 12:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|