Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 čidlo nebo termostat? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek čidlo nebo termostat?
Dobrý den.
Chtěla bych Vás poprosit o radu. Mám problém s ukazatelem teploty ve fildě 1.6, podobné téma jsem tu našla, ale zadání nesedělo přesně na můj dotaz.
Každé ráno po zapnutí topení mi ručička u teploměru skočí skoro na 110 (téměř podle ukazatele vařím), ale po cca 30 vteřinách spadne pod 70. Také mám problém se samotným topením. Půl hodiny v klidu topím, ale po půl hodině mi místo tepla jde do auta chlad a cca po 5 minutách mi jde opět teplo. Chtěla jsem se zeptat, zda to je čidlem nebo termostatem. Popřípadě, zda se jedná o něco jiného.
Děkuji moc


24.12.11, 21:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
Pokial ti nemizne voda resp nemrznuca zmes tak to bude termostat.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.12.11, 01:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.12.11, 09:45
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
Nevim, mi to pripada ze to ma poradne zavzdusnene, coz je ale samo o sobe divne, vzdyt felda by se mela casem sama odvzdusnit, ne? :?: :!:
Mas tam dost chladici kapaliny? :lol:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


25.12.11, 10:17
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák?
Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy...


25.12.11, 10:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
Já bych zkusil, jestli je dobře ukostřené čidlo teploty a budík teploty. Pokud je kostra dobrá, tak špatné čidlo teploty chl. kapaliny. S tím topením opět nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.12.11, 11:16
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
Tyhle motory mají hrozně špatně vyřešený termostat, jako první bych vyměnil ten, a to včetně víčka domku. Může to být jím, nebo těsněním hlavy.. A tohle je výrazně levnější a snažší varianta :D
Když po delší jízdě sundáš víčko na nalévání oleje, je na něm taková šedobílá kaše?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.12.11, 14:24
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
škodovka píše:
Nevim, mi to pripada ze to ma poradne zavzdusnene, coz je ale samo o sobe divne, vzdyt felda by se mela casem sama odvzdusnit, ne? :?: :!:
Mas tam dost chladici kapaliny? :lol:

Nebojte, chladící kapalinu si hlídám:-)


25.12.11, 22:03
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
fatal píše:
S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák?
Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy...

Ano, mám na mysli zapnutí kolečkem teploty. Dám to na topení a na nejvíc, pak to to začíná bláznit.


25.12.11, 22:06
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
ferrari píše:
No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad?

ANo, je to chlad, prostě netopí a budík ukazje mírně nad 70. Přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál - taková doplňující informace.


25.12.11, 22:08
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
lucmis píše:
fatal píše:
S tím zapnutím topení je to divné, máš na mysli zapnutí topení kolečkem teploty nebo větrák?
Chování je dost podivné a skoro bych se obával o těsnění hlavy...

Ano, mám na mysli zapnutí kolečkem teploty. Dám to na topení a na nejvíc, pak to to začíná bláznit.

Ještě jsem zapomněla odat, že přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál,a to topit má. :-/


25.12.11, 22:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
aby som dodal k témé...

favorit sa mi správa tak že teplota pri zohrievaní stúpa asi 5mm pre červeným klesne dole cca 3-5mm nad spodnú rysku a potom sa už drží od polovice dole...

Felda sa pred výmenou tesnenia pod hlavou správala tak isto, ale voda mizla, tera po výmene pri zohrievaní teplota vylezie cca do vodorovnej polohy a drží...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.12.11, 22:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
lucmis píše:
ferrari píše:
No čudné, pretože nechápem, ako môže po zapnutí kúrenia vybehnúť teplota na 110 st. Predsa Felda má stáleprietočný radiátor kúrenia, nie? A ten chlad z kúrenia, to je naozaj chlad? a čo ukazuje budík teploty pritom, keď ide z kúrenia chlad?

ANo, je to chlad, prostě netopí a budík ukazje mírně nad 70. Přestává topit i v momentě, kdy vyřadím na neutrál - taková doplňující informace.



budeš mít problémů asi víc, ale pokud vyřadíš a přestane topit

to máš polámanou vodní pumpu, neprohání ti vodu a nemá to logiku že :?:

budeš muset najít opraváře udělat rozvody a vodní pumpu musíš mu to i říct aby veškeré ůlomky z motoru vytahal, nebo dát kovovou vrtuli zn,bugati miloš


26.12.11, 13:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
Suhlasim z Milosom, Je tu realne nebezpecenstvo ze vodne cerpadlo necerpa poriadne. Najma ak je prasknute koliesko s lopatkami, ze sa toci na hriadeli. Pri vyssich otackach este co to nacrerpa, ale pri volnobehu stojata voda.
Nastastie rozvody na 1,6 niesu extra drahe, ani komplikovane.Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


26.12.11, 18:34
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: čidlo nebo termostat?
já ted dělal 1,3 feldu taky na volnoběh za chvíli netopila, všechny zuby vylámané,

za týden reklamace borec nasraný,

druhý válec si tahal vodu a mírně foukal do motoru, tak ještě těsnění pod hlavou, teploměr taky ukazoval kraviny a měnil se termostat a nic, :oops:


27.12.11, 12:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz