Ahoj chalani,
pred rokem sem instaloval do auta př. štít ze 130 (ten s hranatymi budiky) a sem tam se stalo ze se mi vypl tackomer, normalne skocil na nulu a po case zase naskocil, ten stit sem mel uz z dob kdy sem mel 742.12x a kladivkovy zapalovani, vypinat se zacal az po namontovani favo motoru a bezkontaktu. provedl jsem vymenu za klasicke kulate budiky ktere tam byly puvodne, a tady mam zase problem....
Kdyz akceleruji, otackomer jede perfektne, od cca 3500ot kdyz drzim otacky zacne rucicka cukat, kdyz pustim plyn pada rucicka na 0 a tak zmatene pobiha spektrem. pridam trosku plyn a zase ukazuje. sakra co to je?
dneska sem 3 hodiny menil jeden zasmoleny kablik od civky do patice budiku
zapalovani je komplet favorit, bezkontakni rozdelovac - civka - svicky - kable 120 - a ETZ nahrada (ta krabica zatavena v plastu se slepici na sobe)
fakt uz z toho chytam nervy.. je to vlastnost ve skodovkach nebo tendle bugr dela ta slavna plastova krabica na hlinikovem plechu? at vim jestli bude dalsi hlinik do sberu
mi to pripada jako by pri pusteni plynu a snzovani otacek prsote vynechavalo zapalovani... jako by etz vypinala jisrku a pak blbnul otackomer, pak kdyz trosku pridam plyn tak zase ukazuje dobre. a kdyz pustim padne k zemi...
díky za rady