Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 02:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Větrák topení Fel 1,6- nefunkční 
Autor Zpráva

Příspěvky: 123
Příspěvek Větrák topení Fel 1,6- nefunkční
Dobrý den
Včera jsem si při jízdě zapnul větrák topení v mém autíčku a ejhle- přestal se při rychlém přepnutí na čtvrtý stupeň otáčet. Zkontroloval jsem samozřejmě pojistku, jestli není přepálená a nahradil jí jinou (pozice F3, hodnota 25 A) a větrák se ani nehne. Nefunguje ani na jeden stupeň.
Prosím, nevíte někdo kde by mohla být chyba???

Předem děkuji- Vlastik


21.8.07, 09:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vlastiku chyba je v té kostce co máš u ventilátoru v motoru najdeš podle kabelu, vytáhni ven a vyměn miloš


21.8.07, 10:30
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Ahoj Miloši
Kostce? Jaká je funkce té kostky? Na kolik cca přijde?

Jinak děkuji za radu- zítra zkusím a dám vědět, jak jsem dopadl.

Vlastik


21.8.07, 10:32
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
snad do pětistovky v té kostce máš odporové dráty a je právě ve ventilátoru aby se to chladilo ty odpory ti ladí rychlost ventilátoru miloš


21.8.07, 10:35
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Tak jsem se dnes pustil do opravy. Po vyjmutí akumulátoru jsem se konečně dostal ke zmiňované "kostce" s odporovým vynutím. Po pohledové kontrole jsem nenašel nic abnormálního. Zkontroloval jsem tedy všechny konektory na připojení "kostky" a konekrory samotného motoru větráku. Po sestavení do původního stavu a ¨připojení akumulátoru jsem netrpělivě usedl do auta. A světe div se, ono to funguje :)

Asi byla chyba někde v konektoru a nebo se motor větráku vlivem přetížení "zasekl". Každopádně teď vše k mé spokojenosti funguje jak má.

S pozdravem zase o něco šťastnější Vlastik


22.8.07, 09:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Vlastik píše:
Tak jsem se dnes pustil do opravy. Po vyjmutí akumulátoru jsem se konečně dostal ke zmiňované "kostce" s odporovým vynutím. Po pohledové kontrole jsem nenašel nic abnormálního. Zkontroloval jsem tedy všechny konektory na připojení "kostky" a konekrory samotného motoru větráku. Po sestavení do původního stavu a ¨připojení akumulátoru jsem netrpělivě usedl do auta. A světe div se, ono to funguje :)

Asi byla chyba někde v konektoru a nebo se motor větráku vlivem přetížení "zasekl". Každopádně teď vše k mé spokojenosti funguje jak má.

S pozdravem zase o něco šťastnější Vlastik


když jsou vedra tak raději používej dvojku jak jedničku, na jedničku se ten odporový drát hodně hřeje a špatně chladí a pak to dostává záhul s instalovaným pilovým a pachovým filtresm miloš


22.8.07, 12:32
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz