Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cyz píše: Teda špatně - v tom druhém formanu byly NGK, ne brisky. Někdy je zkusím a uvidím. Měl jsem je i ve 130ce a startovalo to teda dobře tak snad sousedovi pomůžou...otázka jestli ten jeho motor ještě má nějakou kompresi
kompresi má neměřil jsem ale protáčet jde těžko ráčnou, uvidím zkusím, prostě jak brnkneš do plynu v ten moment to chcípne, injektor stříká, ještě to mohl někdo přetryskovat čert ví miloš
|
7.1.08, 15:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak tohle mi 120ka jeden čas dělala, zklepnul jsem elektrody blíž k sobě tuším na 0,6 a bylo po problému, jinak mi to dělaly i nové svíčky, byly to teda brisky.....ty NGK jsem tam měl jenom chvilku, ten 130 motor dlouho nevydržel.
|
7.1.08, 15:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cyz píše: Tak tohle mi 120ka jeden čas dělala, zklepnul jsem elektrody blíž k sobě tuším na 0,6 a bylo po problému, jinak mi to dělaly i nové svíčky, byly to teda brisky.....ty NGK jsem tam měl jenom chvilku, ten 130 motor dlouho nevydržel.
já už to vidím taky v těch svíčkách co se týče VN je vyměněno všechno, nový rozdělovač, cívka, k tomu autu když to koupil byla celá mototechna, a právě i mému tchánovi jsem je tam dal když je velká zima počká 20 s a jede bydlí ve velké n/v a tam je kosa pořád a před tím měl problémy miloš
|
7.1.08, 15:46 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Tak jsem dneskazakoupil svíčky NGK BCPR 5 ES.Ale ten člověk co mi je prodával mi absolutně nedokázal říct jestli jdou do Favorita 135 L karburátor.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
14.1.08, 19:08 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Ty starý Brisk měly úplně černej povlak.A to tam byly cca 2500 Km.
Čím to?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
14.1.08, 19:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
bohatou směsí nebo nebyli vhodný pro danej typ motoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.1.08, 20:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vitezslav píše: Ty starý Brisk měly úplně černej povlak.A to tam byly cca 2500 Km. Čím to?
víto ale když to tu čteš tak pokud někdo prodává svíčky má katalog ten dostane jikak je to blb a tam ti musí ty svíčky ukázat najít jestli jsou vhodné jinak běž jinam to je hodně důležité aby byly svíčky vyrobeny pro konkrétní motor i desetina milimetru hraje velkou roli miloš
|
14.1.08, 21:11 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Když to byl jedinej krám u nás kde měly NGK.A bral jsem ten tip co jsi doporučoval BCPR 5 ES a DJblueFISH co poslal ten odkaz,tak tam je píšou taky u 135L karbec.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
14.1.08, 21:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Sadra17 píše: bohatou směsí nebo nebyli vhodný pro danej typ motoru
nebo taky průběh VN nebyl dobrý, cívka, odpor kabelů, palce, kontakty v rozdělovači, vzdálenost kontaktů palec rozdělovač a podobně pokud má někdo problémy se svíčkama opakovaně je nejlépe vyhledat borce s pamětovým osciloskopem a zjistit zda je průběh VN v pořádku u svíčky a modulu nebo cívky VN pak zas milion možností, předstih, směs, tlak, palivo, miloš
|
14.1.08, 21:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vitezslav píše: Když to byl jedinej krám u nás kde měly NGK.A bral jsem ten tip co jsi doporučoval BCPR 5 ES a DJblueFISH co poslal ten odkaz,tak tam je píšou taky u 135L karbec.
jo koupils dobře doporučený odtrh 0.7 miloš
|
14.1.08, 21:21 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Ty starý svíčky tam byly ještě za časů Ekotronika,než jsem ho předělal.Ted mám všecno nový,kabely ,rozdělovač,cívku.Tak uvidim co to bude dělat.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
14.1.08, 21:22 |
|
|
DJblueFISH
Příspěvky: 30 Bydliště: Brno
|
Svíčky NGK
Ahoj, tak nevím jestli NGK musí být úplně nejlepší volba, koupil jsem NGK BCPR6ES (dle katalogu NGK) a vyměnil hodně staré svíčky BOSCH. Porovnával jsem si to a připadá mně, že auto je o něco slabší než s těmi BOSCH, na dálnici jsem dal z kopečka max. 150 km/h a dříve i po rovince 160 km/h. Měnil jsem i VN kabely (značka Tesla), ale to snad nic nezhorší. Nejspíš se ještě poohlédnu po nějakých dražších BOSCH.
Takle vypadají staré BOSCH:
NGK:
S pozdravem ><((('>
_________________ Škoda Felicia GLXi 1.3 BMM (1996) 50kW (0-100 km/h 15 s; max 165 km/h; 7,5l/100km; bez úprav)
|
15.1.08, 10:33 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
slovacek.milos píše: Sadra17 píše: bohatou směsí nebo nebyli vhodný pro danej typ motoru nebo taky průběh VN nebyl dobrý, cívka, odpor kabelů, palce, kontakty v rozdělovači, vzdálenost kontaktů palec rozdělovač a podobně pokud má někdo problémy se svíčkama opakovaně je nejlépe vyhledat borce s pamětovým osciloskopem a zjistit zda je průběh VN v pořádku u svíčky a modulu nebo cívky VN pak zas milion možností, předstih, směs, tlak, palivo, miloš
Ještě mne napadlo,jestli nemůžou být tak černý kvůli tomu,že ted přes zimu jezdím jen krátký trasi,takže vlastně pořád na sitič.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
15.1.08, 15:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|