Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Baterie nedrží kapacitu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek Baterie nedrží kapacitu
Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu?

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


23.8.08, 22:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: Baterie nedrží kapacitu
Vitezslav píše:
Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu?
no vidis , daj ju zase reklamovat , a kazdy rok budes mat novu baterku . normalne to neni . toto zvykne robit bateria po castom vybiti a nabiti .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


23.8.08, 22:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Baterie nedrží kapacitu
Vitezslav píše:
Před dvěma lety jsem kupoval novou AKUMU .Po roce jsem ji reklamoval,protože přestala uplně držet kapacitu a nešla nabít.Tak mi ji vyměnily a teď po roce se mi to s tou novou děje to samí.Je to normální?Stalo se to někomu?
Nahlaš hodnotu napětí na akumulátoru, zhruba ve 2000 rpm, při rozsvícených světlech a větráku na 2/3.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.8.08, 22:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Nemůže mi třeba blbnout dobíjení a tím ničit baterku?

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


23.8.08, 22:46
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Nemůže mi třeba blbnout dobíjení a tím ničit baterku?
preto ti Nepér vravi aby si si to zmeral :roll: ak tam bude dakych smiesnych 10 V tak altas je KO

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


23.8.08, 22:49
Profil ICQ

Příspěvky: 28
Příspěvek 
Vypada to na problem v mustku altiku, promer to. Nebo je druha varianta mas extra smulu na akumulatory.

_________________
Fávo 136L 46KW ... KO :(
Fóbie 1,2 HTP 12V 51KW ... Cerveny drace
Fóbie 1.2 TSI 66KW Scaut ... Cervený drak :)
Suzuki Swist 0,97 ... Cerveny draci vejice :)


23.8.08, 22:51
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nikdy nevies ako dlho im ta baterka stala v obchode takze sa pokojne mohlo stat ze je uz stara
ale najprv skontroluj co ti vravia ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.08, 22:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet.
Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


24.8.08, 08:22
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet.
Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK.


nahlaš napětí přímo na alternátoru na volnoběh, pak s ventilátorem a se světly,

to samé při otáčkých třeba 1500 a ty dvě měření udělej i přímo na akumulátoru a napiš, pokud bude napětí hrubě padat je závada v M5 a

ještě vytáhni relátko a se zaplým klíčkem zkratuj šroubováčkem uhlíky pokud neuvidíš jiskřičku bude asi taky KO napětí bývá OK ale budící proud KO miloš


24.8.08, 08:46
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
zajed tam kde prodávaji baterky a tam by ti to měly změřit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.8.08, 08:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Vitezslav píše:
Kolik bych měl naměřit při té zátěži.Jju to vyzkoušet.
Jinak baterie jde normálně nabít,tak je chyba někde jinde.Po týdnu neježděni se mi celá vybila.Taky je možný,že mi jí tam něco vybíji a když chvili nejezdím, tak se nestačí dobít.V autě mi bliká akorát kontrolka na alarm a kontrolka v autorádiu.Autorádio mam teprve 3 týdny.Do teď to bylo OK.


nahlaš napětí přímo na alternátoru na volnoběh, pak s ventilátorem a se světly,

to samé při otáčkých třeba 1500 a ty dvě měření udělej i přímo na akumulátoru a napiš, pokud bude napětí hrubě padat je závada v M5 a

ještě vytáhni relátko a se zaplým klíčkem zkratuj šroubováčkem uhlíky pokud neuvidíš jiskřičku bude asi taky KO napětí bývá OK ale budící proud KO miloš

Jaké relátko?

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


24.8.08, 09:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud hovoříš o fáčku tak v altíku máš dva šroubky M5 vyšroubuješ a vyklopíš relátko s uhlíkama zapneš klíček a zkratneš ulíky , já mám jeden rotor relátko připnu na nabílečku přiložím na kolektor a když mi rotor neudrží šroubovák a spadne na zem ke relátko KO miloš


24.8.08, 09:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Takže baterie v klidu 12,5 V
při cca 800 ot/min 13,5 V
při cca 2000 ot/min a více 13,95 V
Při zapnutých světlech a ventilátoru:
při cca 800 ot/min 12,5 V
při cca 2000 ot/min a více 13,5 V

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


24.8.08, 09:51
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a ještě přímo na alrnátoru na tom šroubku M6 to samé a ještě udělej světla měření a pak přidej ventilátor a měření, jinak se nadá posoudit ztráta ve vedení a ještě při tomto měření musí být aku 100% miloš


24.8.08, 10:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Jestli máš na mysli ten odvod z altíku,co jde přímo na + baterie,tak tam ty hodnoty byly stejný.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


24.8.08, 10:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz