Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 17:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 testovanie alternatora mimo auta 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek testovanie alternatora mimo auta
mam 70A ktory "udajne" nedobijal, dostal som ho zadara :D
vymenil som regulator a ocistil vsetky kontakty a teraz: mam vrtacku co ide do 2800 otacok, staci to na roztocenie altiku aby zacal dobijat?
ide o to ze ho neroztocim az tak rychlo nakolko ta vrtacka nema nejaky extremny vykon

potom: ako ho mam zapojit? podla semika je to altik z avie :lol: ale bol vo favorite, oproti mojmu ma o niekolko kontaktov menej
ObrázekObrázek
toto je 70ka

a jak to zapojit pri testovani? kam ziarovku, kam zem a kam +?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 13:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
co to je za altik...Pal..Bosch..jinak kostra ja kostra alternatoru sroub M6 mas plus baterka ten dalsi konektor je kontrolka a druhej drat kontrolky ja plus baterky...sem si na 99procent jistej..s tou kontrolkou..je to ten konektor na altiku a plus....kdyby to nesvitilo zkus na minus...ale jak rikam na 99procent je to plus ta vrtacka nevim jestli ho roztoci...a pokud je ok..tak to hned na te vrtacce poznas...ja mam udelatko...3Faz motor...900W tusim 1200otacek a skodovackej altik 55A prevod do rychla tak dvakrat tolik urcite a i ten motor s tim ma co delat...pouzivam na nabijeni baterek kdyz neni baterky v aute vybita uplne da se na to nastartovat

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


4.10.08, 14:00
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Jiri píše:
co to je za altik...Pal..Bosch..jinak kostra ja kostra alternatoru sroub M6 mas plus baterka ten dalsi konektor je kontrolka a druhej drat kontrolky ja plus baterky...sem si na 99procent jistej..s tou kontrolkou..je to ten konektor na altiku a plus....kdyby to nesvitilo zkus na minus...ale jak rikam na 99procent je to plus ta vrtacka nevim jestli ho roztoci...a pokud je ok..tak to hned na te vrtacce poznas...ja mam udelatko...3Faz motor...900W tusim 1200otacek a skodovackej altik 55A prevod do rychla tak dvakrat tolik urcite a i ten motor s tim ma co delat...pouzivam na nabijeni baterek kdyz neni baterky v aute vybita uplne da se na to nastartovat

je to pal magneton s nalepkou"eurostart" (vraj repasuju magnetony)
edit: takto to je teraz
ObrázekObrázek

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 14:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no tak jak sem psal dole mas M6..to je na plus baterky silnej drat...a ten volnej konektor je na tu kontrolku nic vic nepotrebujes

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


4.10.08, 14:24
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Je to magneton favorit, avia má jinak ten horní držák. Zapojit klasicky, kostru na - baterky, + na B+ a z + pólu na baterce přes žárovku na D+. Problém spatříš asi ve sklíčidle na vrtačce, klasika altik bez regulátoru má závit M14, kterej do klasické vrtačky ještě nacpeš, tady ten ale bude mít s největší pravděpodobností závit M16, kterej se tam už nevejde.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.10.08, 15:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ja to riesim tak ze to vntura rotora sa da strcit torxovy konec :oops: je to prasarna ale ide to
posledna otazka: na ktoru stranu sa toci altik? :oops: :oops:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 15:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak nedobija, hajzlik :(
co to este moze byt okrem reglera? diodovy mostik? prepalene vinutie?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 15:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
a prúd (12V)si mal pripojeny?inac ani nedobíja!

_________________
Favorit 136 LX LPG


4.10.08, 15:56
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
wordy píše:
a prúd (12V)si mal pripojeny?inac ani nedobíja!

ak myslis baterku tak samozrejme, ved by sa nemal ako nabudit....
kontrolka ale nezhasna ani ked sa tocil vrtackou na max

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 15:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nedávno přijel borec že si vytáhne atík z fáčka, že by potřeboval 13 klíč,

asi za hodinu mu jeho holka tleskala, hurá hurá, byl venku, vypadal jak vyfáraný havíř ten borec,

v pondělí jsem přehazoval altík na fa v poho za šest minut, tak bych nic mimo auto netestoval nahodil tam a změřil naživo, na altíku M6, na baterce, na volnoběh, při zvýšených a postupně se všemi spotřebiči,

a máš vytestováno než ho drátovat a protáčet vrtačkou miloš


4.10.08, 16:45
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
dostal som ho, viem ze neide a je mimo auto,
naco ho budem davat na auto?? aby som zistil ze neide co som uz davno vedel?

momentalne je rozobraty, nejaky postup na kontrolu vinutia, kruzkov, diodoveho bloku?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 17:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
nedávno přijel borec že si vytáhne atík z fáčka, že by potřeboval 13 klíč,

asi za hodinu mu jeho holka tleskala, hurá hurá, byl venku, vypadal jak vyfáraný havíř ten borec,

v pondělí jsem přehazoval altík na fa v poho za šest minut, tak bych nic mimo auto netestoval nahodil tam a změřil naživo, na altíku M6, na baterce, na volnoběh, při zvýšených a postupně se všemi spotřebiči,

a máš vytestováno než ho drátovat a protáčet vrtačkou miloš



Presne tak. Robota na par minut. Len si daj karton cez chladic aby si sa nahodou neporezal...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.10.08, 17:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
deekay píše:
dostal som ho, viem ze neide a je mimo auto,
naco ho budem davat na auto?? aby som zistil ze neide co som uz davno vedel?

momentalne je rozobraty, nejaky postup na kontrolu vinutia, kruzkov, diodoveho bloku?



nejsem asi nejlepší rádce, ale diody změříš multimetrem nějakou hodnotu snad 550 to ukazuje, na ten rotor přiložím relátko pod napětím, dám na něj šroubvák a když nespadne na zem je to OK, přes uhlíky dám taky šroubovák a když nejiskří prásk do popelnice, ten rotor to je třífázový generátor, musíš asi vyletovat a proměřit, to jsem neřešil to tu někdo poradí, a hlavně třikrát M5 to je jejich nemoc, miloš


4.10.08, 17:36
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Rada nad zlato, zahoď ho do popelnice, vrakoviště jsou plný funkčních kusů, oprava tě přijde na stejnej peníz, jako funkční kus z vrakecu.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.10.08, 17:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem tu psal jak jsem opravil snad 9 altíků a problémy byly v M5 a jednou snad dioda,

z těch opravených se mi vrátili dva na jednom byl zkorodovaný ten kontakt kde se připojuje relátko, a jeden měl vadný kolektor že žral uhlík, už je tam zas hromádka altíků v zimě je poléčím :D miloš


4.10.08, 18:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz