Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Dobijeni Fav. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek Dobijeni Fav.
Kdyz nastartuju auto tak to jede na baterku, ale jakmile motor naskoci tak celou elektriku auta napaji alternator nebo baterka? A kdyz je baterka znicena (neda se dobijet), tak kdyz auto roztlacim a motor opet naskoci zase to napaji alternator nebo to zdechne pote co se baterie opet vybije?


25.5.09, 11:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Dobijeni Fav.
Goranga píše:
Kdyz nastartuju auto tak to jede na baterku, ale jakmile motor naskoci tak celou elektriku auta napaji alternator nebo baterka? A kdyz je baterka znicena (neda se dobijet), tak kdyz auto roztlacim a motor opet naskoci zase to napaji alternator nebo to zdechne pote co se baterie opet vybije?


:shock:

alternátor sa musí "nabudiť" potom už dodáva energiu stále kým sa neprestane točiť, takže ak máš baterku aspoň tak že sa ti rozsvietia kontrolky tak by to roztlačiť ísť malo a potom už len na alternátor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.5.09, 11:48
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
ok, takze kdyz bezi motor napaji celou elektriku auto len alternator?


25.5.09, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Goranga píše:
ok, takze kdyz bezi motor napaji celou elektriku auto len alternator?


áno a ešte by mal aj dobíjať baterku...

a inak ak hodláš odpájať baterku za chodu motora, radšej zapni svetlá, alternátor taký skok nemusí rozchodiť, aby vždy mal nejakú zátaž...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.5.09, 12:16
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Ok, a jak poznam ze dobiji baterku? Zamozrejme ze multimetrem, ale kdyz jsem to meril tak na baterce pred nastartovanim bylo 12,85V po nastartovani 13,75V a pri zvyseni otacek zadny rozdil jen 13,96. Mam polovodicovy regulator cerna plastova krabicka na plechovem drzaku do ni vedou 4 kable. Jeden cerny na konstru, druhy cerveny na indukcni civku, a dva (hnedy a modry) vedou do alternatoru.

Jsou ty rozdily napeti typicke pro polovodicove regulatory? Alternator je meneny, (neni favoritacky). Se starym nesvitila kontrolka dobijeni po zapnuti klicku (jen mazani), ted sviti vsechny. Tak nevim.


25.5.09, 12:31
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To dobíjí dobře, co řešíš?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.5.09, 13:57
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Šemik píše:
To dobíjí dobře, co řešíš?

Takze ty napetove rozdily jsou ok? Slysel jsem ze ma byt rozdil 2 az 3 volty? Tak nevim jestli to odpovida pro polovodicovy regulator asi to bude jine nez u klasickeho favoritackeho alternatoru. Jestli se mylim tak me opravte.


25.5.09, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Goranga píše:
Ok, a jak poznam ze dobiji baterku? Zamozrejme ze multimetrem, ale kdyz jsem to meril tak na baterce pred nastartovanim bylo 12,85V po nastartovani 13,75V a pri zvyseni otacek zadny rozdil jen 13,96. Mam polovodicovy regulator cerna plastova krabicka na plechovem drzaku do ni vedou 4 kable. Jeden cerny na konstru, druhy cerveny na indukcni civku, a dva (hnedy a modry) vedou do alternatoru.

Jsou ty rozdily napeti typicke pro polovodicove regulatory? Alternator je meneny, (neni favoritacky). Se starym nesvitila kontrolka dobijeni po zapnuti klicku (jen mazani), ted sviti vsechny. Tak nevim.


dobíja ti to dobre, po naštartovaní ti napätie stúplo a v žiadnom režime neprkročí 14,4V...

ale zaujal ma ten tvoj "polovodičový regulátor" neviem aký to máš alternátor, takže detaily ti neporadíme...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.5.09, 14:23
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
No alternator tam urcite neni z favorita, ten co to opravoval rikal ze tam dal jiny ale nevim z jakeho typu auta. Polovodicovy regulator si myslim proto, ze mi to opet nekdo zdelil. Jestli je polovodicovy to se jen zase domnivam. Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru. Tod vse, vic nevim.


25.5.09, 15:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Goranga píše:
No alternator tam urcite neni z favorita, ten co to opravoval rikal ze tam dal jiny ale nevim z jakeho typu auta. Polovodicovy regulator si myslim proto, ze mi to opet nekdo zdelil. Jestli je polovodicovy to se jen zase domnivam. Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru. Tod vse, vic nevim.


neviem, nemáš v tom Fave altík pre 742 :?: fotku nemáš :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.5.09, 17:39
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
michalkatka píše:
neviem, nemáš v tom Fave altík pre 742 fotku nemáš

Ok, zitra nafotim pak poslu. Vyfotim i ten regulator, at se vi co je to zac.


25.5.09, 19:18
Profil

Příspěvky: 24
Bydliště: Banska Bystrica
Příspěvek 
Podľa popisu to je regulátor zo Š120, elektronický. Ale ako to je v tom Favorite :?: Favority majú regulátory v alternátore zabudované. To asi znamená, že tento regulátor je niekde na blatníku...? :?:
A hovoríme o Favorite?
Podľa tohoto: "Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru." to vyzerá na Š120. Vo Fave je elektronické zapaľovanie a keby bral niekto napätie z jedného pólu indukčnej cievky aby napájal regler, tak by to nemuselo dobre skončiť.

No som zvedavý na fotky.


25.5.09, 20:10
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
zitra se pokusim udelat ty fotky dobijeni, tak je se potom dam.


5.6.09, 19:56
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A nespletl sis to s ETZ? Neboli elektronické tranzistorové zapalování? Regulátor je většinou u alternátoru favorit a výše přišroubovaný přímo na zadní straně altíku. Taková malinká plechová krabička. To napětí je OK. Bez běžícího motoru 12,85V je super a při běžícím motoru 13,75V to je normál. Pokud nejde nastartovat, nejspíše bude něco se startérem nebo blbá kostra motoru apod.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.6.09, 10:44
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
sae píše:
Vo Fave je elektronické zapaľovanie a keby bral niekto napätie z jedného pólu indukčnej cievky aby napájal regler, tak by to nemuselo dobre skončiť.

A kam jinam byste doporucili zapojit ten drat co jde na jeden z kontaktu te indukcni civky?

_________________
to bylo dobre auto , k**va


25.6.09, 09:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz