Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Zapojeni lambda sondy
potreboval bych vedet jak je zapojeni lambda sondy jsou tam 4 draty klasicka lambda favo felda dva bile pak sedy a hnedy mylsim...nekdo z vas tu delal ruzne experimenty jak to ma byt zapojene co je vyhrivani a co je pak signal...diky jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
30.5.09, 10:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Zapojeni lambda sondy
Jiri píše: potreboval bych vedet jak je zapojeni lambda sondy jsou tam 4 draty klasicka lambda favo felda dva bile pak sedy a hnedy mylsim...nekdo z vas tu delal ruzne experimenty jak to ma byt zapojene co je vyhrivani a co je pak signal...diky jirka
no, ja som to riešil, ale z hlavy to neviem
mám to pozrieť vonku do mám hodené na kope
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.09, 11:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Zapojeni lambda sondy
takže takto
podľa obrázku konektor na ľavo z dola (to je zo zväzku BMM)
čierny z dola je 12V
hnedý je kostra (-)
do toho tieneného je hnedý kostra
biely je signál lambdy
inak lambda napätie som meral priamo na tých tienených vodičoch...
takže na lambde sú biele vyhrievanie, sedý a čierny signál...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.09, 12:03 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo tak to bude ono ja sem dle tloustky usoudil ze ty byle budou vyhrivani...a pak ty dva jsou smotane k sobe ..a jsou slabsi..tak asi signal....tak diky...to mi pomohlo jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
30.5.09, 13:51 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Keď som tu, opýtam sa : Meral niekto napätie aktivácie lambdy medzi kontaktami 3 a 4 pri zapnutom zapaľovaní - koľko tam skutočne je .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.5.09, 14:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
0.85 až 0.9 na volnoběh sem měl
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.5.09, 14:40 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Mal si pri tom zapojenú lambdu, alebo pri rozpojenom konektore?
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.5.09, 15:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
rozpojenej konektor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.5.09, 15:03 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
No tak to mam niečo zle ( žeby merak?) . Mal som tam 0,045 mV, ale VAG chybu nepíše a hodnota behá medzi 0,00 a 0,78
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.5.09, 15:07 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ta lambda musi byt ale zahrata a nebo zapnute vyhrivani...ja presne nevim co to ma merit.....kdyz ju odpojim a zapojim klasicky 12V vyhrivani.....dam ji do vyfuku a na ty dva signalove draty dam voltmetr tak to bude davat ten 1V
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
30.5.09, 15:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tohle bylo po jízdě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.5.09, 15:23 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Jiri píše: ta lambda musi byt ale zahrata a nebo zapnute vyhrivani...ja presne nevim co to ma merit.....kdyz ju odpojim a zapojim klasicky 12V vyhrivani.....dam ji do vyfuku a na ty dva signalove draty dam voltmetr tak to bude davat ten 1V
rozmezi na sonde byva kolem 0,9 - 1,1
|
30.5.09, 18:19 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
No moment bavíme sa o meraní 3-4 na konektore vychádzajúcom z lambdy, alebo z riadiacej jednotky
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.5.09, 19:49 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Huďo píše: No moment bavíme sa o meraní 3-4 na konektore vychádzajúcom z lambdy, alebo z riadiacej jednotky
primo na te lambde...treba nekdo psal ze na lambde nic nenamerila le na vagu normalne ukazovala....tak nevim....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
30.5.09, 22:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: primo na te lambde...treba nekdo psal ze na lambde nic nenamerila le na vagu normalne ukazovala....tak nevim....
ono to meranie zasa nieje také jednoduché, nie každý merák niečo nameria, musí byť dostatočne rýchly a mať vysoký vnútorný odpor, ak by si to chcel ešte presnejšie musel by si merať osciloskopom a pri tom merať aj odpor špirály s ktorej by si vedel teplotu lambdy, potom by si vedel presnú hodnotu lambda.
lambda napätie je len jedna veličina s ktorou sa dá vyladiť akurát karburátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.5.09, 07:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|