Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Kontrolka TEST 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Kontrolka TEST
Zdravím,chcem si napojiť kontrolku Test na automatický sytič.Viem že niekde to tu je,ale ani za 3 hodiny sa mi to tu nepodarilo nájsť.Ide mi len o to kde presne na karbec treba dať mikrospínač aby to zhaslo ked sa sytič vypne.Bodlo by foto,ak by niekto mal..Dakujem za akekoľvek info :D


28.10.10, 20:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Aha, tak tam to michalkatka napojene :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.10.10, 20:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Vydrž do zítra a ti to vysvětlím dneska už se mi po tom litru vína nechce :D :wink: A nebo jestli ještě dorazí Michal tak ti to vysvětlí taky on tu kontrolku na to napojenou taky má.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


28.10.10, 20:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fotku som hľadal, ale nenašiel... niekde v garáži...

chystám sa meniť na BMM takže...

cvaknem to...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 07:28
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Buď bych dalmikrospínač k té stupňovité vačce, která když zavře přívěru sepne i mikrospínač. Po pootočení vačky a vypnutí sytiče kontrolka zhasne. Nejlépe asi tam, jak se ten šroub na zvýšený volnoběh dotýká vačky, tak tam někde.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.10.10, 14:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nie ten spínač je zhora a tvorí doraz tomu otočnému tanieru na ktorom je ten mechanizmus, spínač to rozopne až keď sa ten mechanizmus pootočí úplne nadoraz.
funguje to tak že kontrolka zasne až keď je zohriaty a už motor ide čiste na voľnobežný systém, čiže "sytič" je už dávno deaktivovaný, ale kontrolka ešte svieti, a keď je takto chladno tak niekedy zhasne až po 10km, hlavne ak idem rýchlejšie.

zvažujem ako tú kontrolku využijem na BMM :?:

keď bude čas tak to nafotím, ale to by som musel zhodiť aj fiterbox, inak to nieje vidieť...
a spínač spína kostru.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja mel kontrolku na zahratej motor :D jinak konkretne na bmm nevim jak ji vyuzit :?:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.10.10, 15:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
aj ja to mám na zahriaty motor, ale zhasne až po "sytiči", nie deaktiváciou "sytiča"...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 16:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja mel teplotni cidlo pripojeno na rele a jak mile se zahrala voda teplotni cidlo zmensilo odpor natolik ze rele sepnulo...nebo rozepnulo

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.10.10, 17:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
a odpor toho relátka neovplyvňoval udaje do budíka, príp. RJ :?: predsa len je to ohmický odpor k odporu čidla :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
michalkatka píše:
a odpor toho relátka neovplyvňoval udaje do budíka, príp. RJ :?: predsa len je to ohmický odpor k odporu čidla :idea:


ja mel samostatne cidlo jen pro tohle a bylo dane myslim na vystupu z chladice takze jak sla horka voda z chladice tak to sepnulo mel sem to na stovce a spinal sem ti jeden cas i ele vetreak ale to moc nefungovalo...na tu kontroloku to bylo supr

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.10.10, 19:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pokiaľ to bolo samostatne tak ok, ešte by sa dalo aj zohnať čidlo okolo 60-70° a niekam ho nabastliť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
michalkatka píše:
pokiaľ to bolo samostatne tak ok, ešte by sa dalo aj zohnať čidlo okolo 60-70° a niekam ho nabastliť...


asi taky no ja mel to klasicke pro teplomer S120 a rele pro svetla ze stejneho vozu

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.10.10, 19:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som to spravil aj preto že keď sa mi dávnejšie pokazil termostat, motor bol stále studený a ja som ani nevedel že po 20km ide stále na "sytič" aj keď teplota bola na začiatku bieleho poľa... takže je to aj taká kontrola...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.10, 20:00
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No pokud to chceš využít na BMM, tak to nemůžeš nechat jako teď :D . Ale raději bych si vyrobil něco na principu, jako psal Jirí, ale asi bych si to vyrobil elektronické. Kdysy jsem v AR viděl plánek, jak si udělat čidlo na přehřátí motoru, ale bylo to myslím na škody 120 apod. To by ale zase tak nevadilo a teplotu bych si nastavil třeba na 50°C, kdy už je motor trošku ohřátý. Výstup tam byl myslím na LED diodu, relé nebo bzučák. Jednu možnost, asi tu s LED bych vybral, ale dal bych normálně žárovičku co je v palubce, pokud tedy nemáš v budíkách LED diody? U BMM si to totiž řídí sama ŘJ a v podstatě to jen přibohacuje a není to sytič, i když někdo tomu tak říká.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.11.10, 15:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz