Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 09:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Central Fanous 
Autor Zpráva

Příspěvky: 19
Příspěvek Central Fanous
Zdravim vim ze techle temat je tu hodne ale chtel bych zacit od zacatku tak prosim poradte... Mam toho nejstarsiho fanouse co snad existuje (pojistky jsou jeste ty klasicke valecky nikoliv nozovky...) favo jsem dal cele do kupy nastrikal a tak dal... ted bych si tam chtel dat central... na vrakovisti jsem sehnal central ze SilverLine (BRANO) vymontoval jsem to cele i s kabelazi a cernou krabickou,plus je cerveny minus bily to je mi jasny... dalsi kabely jdou do dveri k motorkum ale jsou tam jeste dva kable ktere jsem odpojil z nejake cerne krabicky pod plastem u volantu...chtel bych se tedy zeptat jestli tyhle kabely jsou potreba aby central fungoval?pripadne nejake napady rady a zkusenosti co s tim...jeste bych chtel poprosit jestli nekdo nemate elektricke schema?


15.1.11, 08:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: Central Fanous
lakpot23 píše:
plus je cerveny minus bily to je mi jasny... dalsi kabely jdou do dveri k motorkum ale jsou tam jeste dva kable ktere jsem odpojil z nejake cerne krabicky pod plastem u volantu...chtel bych se tedy zeptat jestli tyhle kabely jsou potreba aby central fungoval?

Plus je červený , mínus bude asi čierny. Tie dva dalšie kable nebudu náhodou od ovládania odomknutia-zamknutia alarmom? (biely, hnedý) Moc si to už nepamatam, ale k motorčekom vpredu vedu : čierny, biely, hnedý, zelený, modrý, dozadu : modrý a zelený.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


15.1.11, 09:53
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Central Fanous
ty dva asi budou od toho co rikas... ale myslim ze jsou bily s nejakym prouzkem... a myslis ze tam budou potreba?bude to fungovat bez toho?a ta kostra je bila..taky sem na to koukal vim ze jsou vetsinou cerny..jinak vsechno sedi...


15.1.11, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ty dva dráty (bílý s hnědými proužky a druhý s modrými) jsou pro ovládání centrálu dálkovým ovladačem a připojují se k jednotce pro dálkové ovládání. Klidně si to zkus. Spojením s kostrou jeden drát zamyká a druhý odemyká. Zapojovat je nemusíš, ale dobře je zaizoluj, ať se pak někde kostry nedotýkají. Jinak by měla být kabeláž jasná vzhledem k barvě drátů, co vedou z motorků.

Vytáhls to rovnou i se zámky, nebo jenom motorky? Doporučuju to brát i se zámkem, je pak s tím méně sraní. A taky doporučuju ty zámky pořádně vydrhnout v petroleji nebo obyč. oleji a následně vše co se hýbá promazat vazelínou. Tím zaručíš jejich funkčnost na několik let bez údržby. ;)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.1.11, 11:27
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Central Fanous
nemam to ted zrovna pred sebozu ale nejni jedno jestli tam necham ty stary zamky?melo by to bejt stejny ne?kazdopadne diky za radu...


15.1.11, 12:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Bude problém s uchycením. Pro představu:

Motorek centrálu drží na konzole, která je nanýtovaná přímo k zámku. Tím odpadá vrtání do dveří a laborování s táhlem... prostě se jen vymění zámek a je hotovo, funguje to přesně a bez problémů (díl č. 11,12):
Obrázek

Zámek bez centrálu tam sice má díry na nýty, ale pokud nemáš tu konzolu, tak budeš muset motorek uchycovat nějak jinak... vzhledem k tomu, že není univerzál, ale přesně sestrojený na určitou polohu to bude dost obtížné (díl č. 8 ):
Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.1.11, 12:37
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Central Fanous
jj parada ja sem ti jen nerozumel kazdopadne vrele diky za obrazky...zamky mam ja myslel ty na klicek...poradil bys mi jeste prosim kde jsi vzal ty obrazky?z jake knizky? ja si to stahnu nekde...jo a chtel jsem nabidnout:mam spoustu lakyrnickeho materialu jako jsou plnice barvy brusiva pasky a tak dale...a nechavam to za hubicku..to jen tak mezi reci...diky


15.1.11, 12:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Obrázky jsou ze stránek vagcat.com. Aby ti k něčemu byly, potřebuješ aspoň základy angličtiny a zaregistrovat se, pak je to paráda. Ještě je přes tyto věci dobrý program ETKA, ale nikdy se mi ho nepodařilo nainstalovat v nějaké uživatelsky přijatelné formě... Jestli máš motorky i se zámky, tak to máš v pohodě. Ještě vyzkoušej, jestli vše funguje. Jednotku připoj na baterku a kabeláž pospojuj. Abys pak nefunkční motorek neodhalil až po montáži. Hlavně ty zámky vyčisti a namaž. Olejová lázeň a zubní kartáček jim moc pomůže. ;)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.1.11, 13:06
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Central Fanous
Záleží co všechno jsi k tomu získal. Je rozdíl, jestli je to systém, který má jen jednotku pro motorky a zvlášť musí byt jednotka DO. Některé systémy mají dohromady jednotku na klíček, která ovládá servomotorky i s DO v jednom. Pokud je to ale Brano, tak to asi bude jen na klíček. Všechny serva mívají většinou 2 nebo pět drátů. Většinou bývají vzadu ty dvoudrátové, někdy i u souseda a řidičův pětidrátový. Jindy jsou oba přední pětidrátové a zadní dvou. U každého serva jsou základní napájecí káblíky dva. Modrý a zelený. U pětivodičového je ještě hnědý, bílý a černý myslím. To jsou ovládací, tedy povelové. Vedou k přepínači, který určuje, na kterou stranu se má motorek točit, tedy jestli odemykat nebo zamykat. Uvnitř serva je mikrospínač, který se ovládá táhlem co vede z toho serva. U systému brano je to myslím ovládané přes mínus. Tedy, zapojjíš do jednotky Brano plus, mínus a všechny dráty k motorkům. Jak ti radil Gokralík, rozlož si to raději bokem, třeba na stůl a pozapojuj. Vyzkoušej si to naprázdno a až budeš vědět, že to vše funguje jak má, tak to nainstaluj do auta. Napájení musí být trvalý plus, stačí pod šroub co je na pojistkovém panelu, ale dej pojistku, pokud ji tam nemáš.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.1.11, 14:44
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Central Fanous
zdarec stala se mi neprijemnost mel jsem domluvenej ten central na vrakaci ale nez jsem se tam dneska dostal pro kabely tak z nich nekdo ukrad tu hlavni krabicku...nemate ji nekdo?nebo nevite jestli se to da koupit nebo necim nahradit?kazda rada pomuze diky...


17.1.11, 21:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Sežeň jinou. Mě origo centrál funguje i na neorigo řídící jednotce od Jablotronu... možná i na těch čínských šmejdech to pojede.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.1.11, 22:05
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Central Fanous
já už to také přepojoval na neorigo jednotku byla vyndaná s fiatu myslim rytmo či croma a funguje do ted :idea:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


17.1.11, 22:08
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Central Fanous
parada vyzkousim to...a je tam stejnej pocet kabelu?no az neco sezenu tak dam vedet.kazdopadne diky za radu...


17.1.11, 22:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Central Fanous
mne origo centrál na inej RJ nefungoval dobre, mala krátky impulz a servá sa nepreklopili do druhej polohy úplne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.1.11, 10:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Michale a byly všechny motorky origo? Když jsem montoval centrál u sebe, tak jsem testoval motorky jen na jedné straně auta (dvoje dveře jsem v garáži nemohl otevřít, abych vyhodil tapec). Právě v těch zavřených dveřích byl původní motorek Brevert. Tehdy mi ty motorky taky nechtěly fungovat dobře, protože ten Brevert byl rychlejší, přepl vypínač do polohy "zavřeno" ještě dřív, než se u origo motoru stačilo servo vrátit zase do základní polohy. Takže jednotka pochopila, že je zamknuto a hotovo. Až když jsem odpojil to servo, fungovalo všechno dobře.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.1.11, 11:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz